Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak mi na Parukářce pokousali Alexe.

Tak mi na Parukářce pokousal nějaký pes Alexe. Ten majitel toho psa co napadl Alexe samozřejmě zmizel než policie dorazila. Ještě mi předtím stihl nadávat, jak se na primitiva s kérkama po celém těle sluší.

Výborná a hlavně včasná práce policie Prahy 3. Asi rovnou založíme domobranu. Nebo asi necháme po Žižkově běhat podobná individua. 

Na vrchu zvaném Parukářka je malá dřevěná hospůdka, je tam posezení venku i uvnitř. Venku v takové boudičce tam pivo čepuje holohlavá ženská neurčitého věku, která sprostě nadává, když někdo požaduje cosi jiného než natočit pivo. Romantika.

Občas se tam objeví nějaký občan, který svými kérkami dává jasně najevo, co si myslí o světovém společenském řádu. Nevadí mi to. Je to folklor ulice. Takový streetstyle. Potud je to vše v pořádku. Pokuď si takováto skupina nepořídí v hospodě za pětikilo, co nejostřejšího psa, co je možno. A jakmile je tento pes na chvilku puštěn z vodítka, okamžitě někoho pokouše.

Zítra tedy jdu na Policii Prahy 3 a pěkně si tam popovídáme o tom, že nevzali moje varování ohledně situace na Parukářce vážně, že nezajistili prevenci, aby se tam lidé nebáli chodit. Asi to má Městská Policie a Policie České republiky daleko.

Nemá. Odkrokuji si to. Je to maximálně 200 metrů. V ulici Lupáčově sídlí přitom Městská Policie - okrsková služebna, Policie ČR, která teda má sídlo oficiálně v Lipanské, ale vchod mají stejně z Lupáčovy ulice. Ještě tam sídlí dopravní inspektorát a buhví co ještě, možná kriminálka, ale to už nepočítám.

No prostě je to ulice narvaná policajty, zbraněmi, obušky a donucovacími prostředky všeho druhu. A ti hoši nemůžou zvednout „prdel“ a jet něco vyřešit. Asi je to daleko za dvacet minut sebrat kolty z věšáku, vypnout nějakou rozehranou gamesu na počítači a vydat se na Parukářku. Vím, je to do kopce, a ono se to nějak vyřeší.

Alexe mi ošetřil za 540,- Kč MVDr. Theodor Hřebík, dva stehy. Rozhodně kapacita ve svém oboru. Kéž se někdy v naší Policii objeví někdo, kdo bude mít stejnou autoritu. Ale asi ne z lidí co se jen vymlouvají na to, že jsem napřed volal linku 112 a ne hned 158, přitom jsem s policíí mluvil a dostali podrobný popis kam mají přijet a o co se jedná.

Vše je zaznamenáno a lze dohledat. Nedělejme ze sebe blbce. Prostě Vám ten podivně oholenej týpek s kérkama po celém těle a se psem, který by rozhodně neměl běhat mezi dětmi, zmizel. Možná nenávratně. Jako moje víra, že policie v Čechách bude někdy dělat svoji práci pořádně.

Takže se mi sešly informace, komu ten pes patří, že ho majitel má na zápasy a to že napadl jiného psa není poprvé. Policie odvádí skvělou práci. Gratuluji. Lovu zdar.

Do diskuzí nevstupuji. Nestojí mi to za to. Hlavně diskutovat s blbci nemá cenu. Na Parukářce je speciální vyhrazený prostor, kde je možno pustit volně psa. Nechť si diskutující přečtou napřed příslušné vyhlášky a zákony a potom takto poučeni vstupují do diskuze.

Můj pes je cvičený lovecký pes, který nikdy nikoho nenapadá. Ani psy, ani kočky, natož lidi. K mému volně pobíhajícímu psu, který pobíhal v prostoru určeném pro volné pobíhání psů, přiběhl cizí pes, (teď už mám k dispozici další záznam o napadení tohoto psa) a napadl mého psa, pokousal ho a utekl.

Můj pes se nepere, je to výmarský ohař, má to v genech se neprat. Svojí tlamu by použil jako zbraň jedině v případě, že by někdo napadl mne. Já jsem seděl se svojí přítelkyní na lavičce opodál a pili jsme pivo a celý výjev jsme pozorovali ani ne z pěti metrů.

Kromě asi dvaceti dalších přítomných lidi, kteří pozorovali tu pokérovanou skupinku s jedním alfa samcem obklopeným větším počtem žen, které byly jako jejich vůdce taky pokérovaní, asi dávali najevo příslušnost ke stádu a větším počtem dětí. Normálně, když někomu škrábnete auto, tak se příjdete omluvit a nabídnete finanční obnos, či spolupráci na pojistné události.

Tak je to i se psem. Je evidentní, že s takovým zraněním budu muset na vetrinu a že mně to bude něco stát. Mohli se nabídnout, že mi zákrok zaplatí, místo toho byli drzý jako vopice, sprostý a tykali mi, přestože jsem evidentně s takovými primitivy husy nepásl. Když Vám napadne někdo a poškodí psa, příjdete se omluvit a ne vyhrožovat. Mimochodem ten plešatý se zbytky vlasů vytočeným do číra které kopírovalo pleš, byl o půl hlavy menší, netrénované postavy, prokouřený a propitý jak zákon káže.

A protože byl evidentně mladší než já a já děti nebiji a tady by ještě hrozilo, že bych mohl chytnout při kontaktu nějakou žloutenku typu C. Prostě se zásadně neperu a radši se jakémukoliv konfliktu vyhnu. Vím, proč to říkám. Moc se mi na Parukářku vlastně nechtělo, ale bylo okolo 18:00, tak jsem si řekl, že penetrace blbců podobným těm, co se tady zapojují do diskuze bude ještě na přijatelné úrovni. Takže shrnuto.

Diskutující půjde po ulici a někdo k němu přiběhne a praští ho do hlavy. Jeho chyba měl sedět v autě a auto mělo být zamknuto. Tak je to i se psem. I kdybych měl psa na vodítku nebo ne. Místní vyhláška mi umožňuje psa volně pustit, nezabránila by faktu, že zmíněný „zlý“ pes přiběhne k mému psovi a napadne ho.

Tyto „zlé“ rasy jsou tak cvičeny. Přiběhnout ze zálohy, zaútočit a stáhnout se. Občas jim to cvakne v hlavě, jako našemu diskutujícímu a někoho bezdůvodně napadnou. Buďme rádi, že na tu chvilku co ho ty „hovada“ pustili, nenapadl nějaké dítě. To by tam asi byla policie coby dup.

Takže především děkuji čtenářům za čtenost a za souhlas s textem, také iDNES za to, že umístili můj blog do výběru blogů na titulní straně iDNES.cz.

Vidím, že téma zaujalo. Lidé jsou rozděleni na dvě skupiny. Pro psy a proti psům. Já patřím k oběma. Jsem proti nevhodnému vlastnictví psa o kterého se nemůže majitel v dostatečné míře starat. Ale mnohdy je pro osamělé a starší lidi takovýto pes jedinou útěchou v životě. Když si pořídíte přiměřeného psa, máte dostatek finančních prosředků na jeho vyžití, jsem rozhodně pro jeho vlastnictví. Takovýto pes kultivuje člověka.

Kultivovat některé diskutující asi nemá cenu. Kdysi jsme domestifikovali psy, tak je teď nemůžeme začít vyřazovat z lidské společnosti. Ale regulace je potřebná. Psi stejně jako lidé, potřebují mezi sebou sociální kontakt. Pes druhého psa napadá zásadně ze strachu.

Žil jsem dostatečně dlouhou dobu s Alexem v zahraničí, abych věděl, že nepovolit psy volně pobíhat je nesmysl. Ztratí sociální kontakt mezi sebou, budou se bát a budou nesmyslně napadat ostatní psy. Ze strachu. Vlastnictví psa byť loveckého není nic nepatřičného. Pro Alexe mám dostatečný prostor k jeho životu. Velká většina lidí nemá k dispozici tak velký životní prostor jako má můj pes.

Diskutující nechť se vyjadřují k tématu, nekriminalizují, neuchylují se k posměškům nebo budou z diskuze vyřazeni. Ale je to Vox Populi, neboli hlas lidu, tak mu dám ještě prostor. Většinou se sami zesměšní.

Některým diskutujícím odpovím. Policie má samozřejmně máslo na hlavě, už mi alespoň pětkrát volali, ale jejich pochybení je snadno dokazetelné. Teď je na mě, jak celou záležitost budu řešit. Možná, jak se ozývají další a další s podobnou zkušeností, by bylo záhodno celou věc řešit na jiné úrovni. Jak se ukazuje, není naprosto ojedinělá.

Žádný veřejný prostor nemůže ovládnout strach. Rodiče s dětmi nemají ani jinou možnost chodit jinam. Osobně nemám nic proti jiným občanům, sám jsem umělec a myslím, že dostatečně svobodomyslný. Ale ať si nikdo nepořizuje psa, kterého nezvládne, nebo který ohrožuje okolí.

Ale ta skupinka nebyli ani umělci, ani svobodomyslní lidé, ale jenom lůza co svojí nasranost ze svého zpackaného života ventiluje zásadně na veřejných místech. Můj pes, přiznám se, je vyjímečný, jsem na něho dostatečně pyšný. Na jeho původ, výcvik a schopnosti které dosahuje. Gel nepoužívám, vadí mi na vlasech ta upatlaná mastnost jakou cítím z některých diskutujících.

Tak ještě jednou a naposled. Já jsem svého psa měl a většinou mám pod plnou kontrolou. Jezdím na srazy psů předvádět jak má vypadat 100% poslušnost psa. Můj pes se ode mne pohyboval v bezprostřední blízkosti a prováděl sociální kontakt s jinými hodnými psy, kterých tam bylo opravdu hodně. Jedinou vyjímku tvořil zlý pes, kterého někdo na chvíli nesmyslně odvázal a ten tu malou chvíli využil k napadení mého psa.

Takže lidově řečeno jsem měl smůlu, že můj pes byl takzvaně na ráně. Kdyby tam byl jiný pes, než můj o dvě výšky vyšší výmarský ohař, je po tom psovi. Protože ten zlý pes dosáhl pouze, také díky mrštnosti mého psa, na zadní levý běh. Vetšinou tito takzvaně bojoví psy jdou po krku, do něhož se zakousnou a nepustí.

A ti kverulanti tady by si mohli založit vlastní blog a neotravovat tady se svými únavnými poznámkami.

Takže poslední odstavec. Nešlo o žádnou psí rvačku. Ta se obvykle obejde bez zranění. Šlo o zákeřné napadení mého psa cizím psem, které proběhlo v takovém mžiku a bylo tak nepředvídané, že tomu nešlo zabránit. Prostě se najednou v hloučku psů objevil tento zlý pes napadl Alexe a zmizel. Poté byl asi majiteli odtáhnut. Z hovoru v jejich hloučku jsem zaslechl, že se jejich pes neměl vůbec pouštět a někdo tak učinil patrně omylem.

Tento omyl mě stál běhání na veterinu a nejmíň deset dnů pauzu ve výcviku než budu moci Alexovi vyndat stehy. Jakékoliv další spekulace jsou nemístné. Jednalo se o docela brutální napadení psa. Kroutím hlavou nad názory některých diskutujících, ale jejich názory jsou především jejich vizitkou. O většině diskutujících si nemyslím nic špatného, výška karmy a čtenost odpovídají velkému zájmu o toto téma.

Těch pár lidí co nepochopili k čemu tento bolog je, musím, pokud chci znát ostatní názory přetrpět. Jakákoliv snaha bagatelizovat téma, že někdo vezme mezi lidi, byť na vodítku, psa používaného na psí zápasy, které jsou pokuď vím v Čechách zakázané je zarážející. Většina pejskařů má malé psy u kterých napadení nehrozí, maximálně jsou hluční. Velcí psy nemají zase sklony k vzájemným potyčkám. Bojový psi představují pro společnost velké riziko, je to asi na té urovni, že někdo vezme do parku ostře nabitou nezajištěnou zbraň, která může při neopatrné manipulaci vystřelit a někoho zasáhnout.

Není ani velkým překvapením, že vlastnictví těchto plemen se v mnoha státech výrazně omezuje, právě pro časté případy kdy dojde k napadení takovýmto psem. To bylo posláním tohoto příspěvku, a mimo jiné i laxní přístup policie.

Už teď mám svědectví, že stejný majitel psa se podobného chování dopustil vícekráte. Nechal napadnout svého psa jiného. Takže policie, by měla začít jednat a po majiteli se začít urychleně shánět, protože možnost, že se podobný incident stane je nasnadě. A že takovýto incident neskončí dvěma stehy na zadku mého psa je velmi reálné.

Autor: Petr Dolejš Koch | pondělí 26.5.2014 22:00 | karma článku: 33,72 | přečteno: 5453x
  • Další články autora

Petr Dolejš Koch

Proč se nikdy nemůžu dohodnout s komunisty.

Jen jsem se chtěl zeptat, jak vám je Češi, když všechny ty oslavy 100 let republiky vyžere Zeman s Babišem se svými nohsledy?

27.10.2018 v 16:38 | Karma: 21,94 | Přečteno: 700x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Autodafé, nad malým oligarchou.

Sám jsem asi dvakrát v životě také dělal pro někoho, kdo by se mě z dnešního pohledu nezdál být úplně košér, ale současné bití se v prsa mnohými umělci, mi připadá trochu směšné.

7.8.2018 v 13:07 | Karma: 19,69 | Přečteno: 892x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Traveling With My Canon.

Vlastnictvím fotoaparátu, nestává se člověk fotografem. Je pravda, že jsem si tento fotoaparát, původně pořídil na fotografování módy a módních přehlídek.

30.7.2018 v 16:20 | Karma: 10,87 | Přečteno: 279x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Co jsem proboha dělal na té demonstraci?

Ve středu jsem si zašel s jednou kamarádkou do KFC do Kaprovy ulice v Praze a když jsme vycházeli ven, řinul se proti nám dav lidí s nějakými transparenty.

16.3.2018 v 4:13 | Karma: 29,58 | Přečteno: 8938x | Diskuse| Politika

Petr Dolejš Koch

Změnit nejen politické prostředí, ale i firemní kulturu.

Kreativní ředitel v reklamní agentuře musí umět vymyslet koncepci pro komunikaci, pro televizní spot, sehnat lidi do týmu, který šlape a nehádá se, když je k tomu ještě režisér, musí zvládnout vše na place a v postprodukci,

23.1.2018 v 23:48 | Karma: 11,07 | Přečteno: 349x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hromadná nehoda u letiště blokuje Pražský okruh, jedno z aut je na střeše

29. dubna 2024  16:33,  aktualizováno  17:56

Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahovaly na 27. kilometru Pražského okruhu, kde...

Řidič auta taženého na laně si zamkl volant, neovladatelný vůz skončil v kolejišti

29. dubna 2024  17:52

K neobvyklé nehodě vyjížděli policisté a hasiči na místo nedaleko Hanušovic na Šumpersku, kde...

Česko a Německo sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, řekl Pavel

29. dubna 2024  6:03,  aktualizováno  17:20

Česko a Německo podle prezidenta Petra Pavla sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, na...

Čarodějnice bez ohňů? V části Česka vydali zákaz, hrozí požáry

29. dubna 2024  15:14,  aktualizováno  17:02

Ve Středočeském kraji se od úterý nesmí zapalovat oheň, a to ani na zahradách v blízkosti lesa nebo...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com