Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio I.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.
BMW 318i Cabrio.

Mám rád starší ročníky. Tedy u aut. U slečen, je to patrně obráceně. Shodou okolností mě jistý nejmenovaný Marfy, nabízel jestli nechci koupit cabrio. Ještě jsem nebyl rozhodnut, a tak jsem to nechal, jak to dělám u těch slečen. Když to příjde, tak to příjde. Uplynul čas a potom Marfy potřeboval to auto přivézt z Karlových Varů. A už mi vlastně zůstalo. Stejně jako někdy ty slečny.
Tak jsem se dohodl s jeho vlastníkem, kterému říkejme třeba Kanaďan a sjeli jsme se v německém městě Pirna, kde jsme auto na úřadu převáděli. Něco jako registr vozidel. Ale zapoměli jsme u Marfyho velký technický průkaz. V Čechách patrně neřešitelný průser, v Německu stačilo, když nám Marfy ofotografoval na telefonu onen velký technický průkaz a poslal nám to mejlem a já jsem to té slečně v tom německém městě Pirna jenom ukázal na obrazovce mobilu a ona nám auto s úsměvem převedla.
Kanaďan mi nasázel do auta alu ráfky a nějaké pneumatiky, přeházel ze svého auta co se mi hodilo a já vyrazil zpět do Prahy. První problém, ale nastal, když jsem chtěl přezout vozidlo se zimních pneumatik, na kterých jsem dosud jezdil na letní. Na ty alu ráfky, není snadné v Čechách sehnat rozměr pneumatik. Konkrétně 235/40 ZR 17. Nikde je neměli. Nakonec se mi je podařilo sehnat v místě zvané Dobrovíz. I takové vesnice u nás v Čechách máme.
Tento konkrétní typ vozidla se v Čechách vlastně nikdy neprodával, kterej magor by si taky tenkrát kupoval cabrio a tak o něm nejsou žádné dohledatelné údaje. Přesto, že podobný automobil dostane v Německu od svých rodičů, každá movitější slečna co udělá maturitu. 
A nastalo to hlavní. Zahájit správní řízení při dovozu vozidla ze zemí EU. To má několik fází, napřed se musíte dostavit na takzvané emise, neboli protokol o měření emisí vozidla se zážehovým motorem. Tím jsem kupodivu prošel a vrhl se na vlastní technickou prohlídku. Tou jsem také kupodivu prošel, ale problém nastal, že v německém technickém průkazu se neuvádí číslo motoru. Nebo typ motoru.
Protože podmínky při technické prohlídce, že správní řád vyžaduje, aby technik našel na motoru vyražený typ motoru. Nenašel. A navíc jsem neměl jak prokázat emisní plnění a spotřebu paliva. Protože jsem si doma nechal takové ty návody na použití vozidla co dostáváte při koupi, kde je to uvedeno. Samozřejmě v němčině.
Takže se díky tomu správní řízení odložilo a já vyrazil k nejbližšímu prodejci této značky. Tam na mě byli strašně milí, vytiskli mi co jsem potřeboval, zadarmo, přesto, že jsem byl strašen, že za to budou chtít tisíce. Ještě jsem na nich vydyndal, aby mi to oštemplovali razítkem. Tak jsem se s tím papírem vrátil na STK a ukázal to technikovi.
Chvíli zkoumal razítko, ale nakonec prohlásil, že tento dovozce není uveden jako oficiální dovozce na stránkách Ministerstva dopravy. Barák jako kráva, jenom v showroomu jsem napočítal asi třicet vystavených nových vozů, které měli všechny rozsvícená světla, okolo parkovalo dalších sedmdesát, ty měli světla zhasnutá a on to není oficiální dovozce.
Co na tom ministerstvu dělají, to teda nevím, ale znal jsem jednoho bývalého ministra dopravy co měl nutkavé nutkání vykřikovat na veřejnosti sprostá slova. Začal jsem připadat jako ta slepička co zachraňuje kohoutka, kterému zaskočilo.
Takže nakonec se údaje o vozidle, budou muset za další peníz, vytáhnou z databáze DEKRA a potom, pakliže bude vše v pořádku, mohu vozidlo přihlásit. Napřed ho ale musím pojistit, zaplatit ekologickou daň a potom se už konečně stanu majitelem a provozovatelem vozidla.
Alex se mnou vše absolvoval a někdy se tak divně na ty lidi díval a zdálo se mi, že trochu kroutí hlavou.
Nevíte někdo jak se píše správně ty Čechy, Čechách?
Už to vypadá nadějně. DEKRA mi vyhledá za malý obolus emise a spotřebu a dokončíme STK. Vydržte u svých příjmačů. Takže máme STK a emise dokončeny a v pondělí bude auto takzvaně na značkách. Doufám, že dostanu 1AA 0001.
Co se tedy všechno událo, jednak jsem zaplatil na technické kontrole, „Měření emisí benzín", 700,- Kč, byla vylepena ochranná nálepka, „Za technickou prohlídku vozidla VIN", 2500,- Kč, s tím že cena je oproti ostatním technickým kontrolám navýšená, protože bude potřeba vyhledat data o tomto automobilu.
Což bylo úplně naprd, protože žádná data k automobilu nebyla k dispozici. Vozidlo je pro další provoz způsobilé na dobu 30 dnů do 4.9.2016. Příští prohlídka bude opakovaná. Vozidlo z hlediska evidenční kontroly vyhovuje. Kontrolní známka nevylepena. Technickou kontrolu provedl technik Rudolf, osvědčení č. MDS0000000.
Takže jsem absolvoval opakovanou technickou kontrolu a zaplatil, „Za technickou prohlídku vozidla VIN", 400,- Kč, a následoval, „Výpis DEKRA doplnění tech. údajů - BMW", 2600,- Kč. To byla ta data, která mi slibovali najít v rámci té první navýšené platby. A nakonec, „Ekologická daň 49-EURO 1", 5000,- Kč a „Správní poplatek - dopravně-správní činnosti", 800,- Kč.
No asi jsem blbej, ale myslím že mě natáhli o 2600,- Kč. Nejmíň. Připomínám, že nejsem vlastník vozidla, pouze jsem plátce povinného ručení, to vysvětlím proč později.
Na Magistrát Hlavního města Prahy, do Jungmannovy ulice 4, jsem odnesl, všechny papíry z technické kontroly ve středu 24.8.2016, kde jsem zaplatil za tu ekologickou daň a správní poplatek, ale s tím že Registrační značky k vozidlu budou až v pondělí 29.8.2016. Ty jsem skutečně obdržel v pondělí, není na nich 1AA 0001, ale já tam žádný úplatek nedával, takže co se divím.
Na a co se stalo v neděli 28.8.2016 je jen příznačné, pro tuto celou anabázi. Když přihlašujete vozidlo, a skončí vám díky anabázi přihlašovacího martýria platnost těch převozních, v mém případě RZ: PIR 04078, která začala být už v Praze pověstná, tím svým žlutým proužkem místo modrého, na které bylo datum 06 08 16, tedy do kdy platí a je vozidlo pojištěno.
Takže jsem hned 10.8.2016 vozidlo pojistil u pojišťovny u které mám pojištěna i ostatní svoje vozidla, získal slušný bonus, z předchozích pojistných smluv, takže ročně platím za BMW 318i Cabrio částku 2954,- Kč. Ale vy vlastně nevíte, jestli můžete, nemůžete vozidlo používat, parkovací kartu samozřejmě nezískáte, takže vám zbyde, pakliže na Praze 3, je systém parkovacích zón, a na Praze 6 ho čerstvě zavedou, automobil odstavit na odstavném parkovišti za Prahou, což je asi v případě vozu jako BMW Cabrio, úplná hovadina.
Tak se nedivte, že mi v neděli 28.8.2016, samozřejmě na základě udání, odvezli z úplně prázdného parkoviště, kde stál jen můj Jeep Grand Cherokee Limited, bavoráka, Městská policie hl. m. Prahy navíc s tou pikantérií, že jsem zahlédl jak ho nandali na odtahový vůz, a zakřičel jsem na ně, že jsem za chvíli dole, než jsem dal Alexovi obojek, vzal celou tu ohromnou složku papírů o tom, že mám k vozidlu nějaký vztah, protože vozidlo není moje, jak asi tušíte, kvůli parkovacím kartám a jejich nesmyslnému finančnímu skoku za přihlášení druhého auta.
Jeden ze strážníků vzhlédl, na 100% mě slyšel a viděl a přesto, než jsem seběhl dolů, ujeli jako malý kluci. Kluci, kluci. Protože upřímně, ne že je tento bavorák v cabriu, takřka jediný na Žižkově, ale navíc když ho odtahují, tak to vyvolá pochopitelně senzaci místního měřítka.
Nelenil jsem, volal jsem hned Policii, ta mě odkázala na Městskou policii, ale všichni se mi do telefonu pěkně vysmáli. Zase co jsem jim já řekl, si za rámeček asi nedali.
Ale smůla, celý incident sledovala půlka baráku, navíc s nimi i komunikovali, že proč nekontrolují ještě jiná vozidla, a na to jim bylo opět údajně, protože hovoříme pouze hypoteticky, odpovězeno, městskými strážníky a pracovníkem odtahu, že to není jejich rajón. Takže svědků mám bambilión.
Auto jsem si vyzvedl na odtahovém parkovišti vzápětí za částku 2150,- Kč, kluci vy si snad myslíte, že kradu. A ještě jsem nelenil, zajel jak mi bylo porazeno na lince 156, která je úplně na hovno, protože když vás někdo rdousí, než řeknete své rodné číslo, je po vás, že si mám zajet do Korunní 734/15, na Prahu 2, kde nebyla ani noha, jenom nějaký recepční, který mě odkázal do Lupáčovi ulice 14, Praha 3.
A tam jsem podal stížnost, Josef co to se mnou neochotně sepisoval, protože když jsem jim řekl o tý hromadě svědků, která mi dosvědčí, že jsem s nimi komunikoval, začali se jim trochu stahovat prdelky. A začali si mě přehazovat jako horký brambor. Nevěděli ani kontakt na svojí tiskovou mluvčí, nebo dělali, že ho neví. Kecy, hoši kecy.
Jenže já mám svědků bambilión, a při pondělním jednání na Obvodním ředitelstvím Prahy 3, opět v Lupáčově ulici 14, železo se má kout, dokud je žhavé, mi vrchní komisař Jaroslav, odborný referent kontroly, zřejmě při pohledu na stativ, kameru a Alexe, kterého jsem si vzal nekompromisně sebou, sice něco říkal o svědectví proti svědectví, či tvrzení proti tvrzení, ale při mém zmínce o kamerovém záznamu, už tak veselý už není, a už teď si jistě googluje všechny kauzy, které jsem v minulosti rozkryl.
Upřímně řečeno, byl milý, ale já jsem v některých ohledech naprosto nekompromisní a jedu padni, komu padni. S největší pravděpodobností ze všeho tohoto vyplývá, že si přijeli pouze pro BMW 318i, RZ PIR 04078, a to s největší pravděpodobnosti, na základě udání.
Vydržte u svých příjmačů. Bude sranda.

Autor: Petr Dolejš Koch | pondělí 29.8.2016 17:57 | karma článku: 25,75 | přečteno: 1520x
  • Další články autora

Petr Dolejš Koch

Proč se nikdy nemůžu dohodnout s komunisty.

Jen jsem se chtěl zeptat, jak vám je Češi, když všechny ty oslavy 100 let republiky vyžere Zeman s Babišem se svými nohsledy?

27.10.2018 v 16:38 | Karma: 21,94 | Přečteno: 700x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Autodafé, nad malým oligarchou.

Sám jsem asi dvakrát v životě také dělal pro někoho, kdo by se mě z dnešního pohledu nezdál být úplně košér, ale současné bití se v prsa mnohými umělci, mi připadá trochu směšné.

7.8.2018 v 13:07 | Karma: 19,69 | Přečteno: 892x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Traveling With My Canon.

Vlastnictvím fotoaparátu, nestává se člověk fotografem. Je pravda, že jsem si tento fotoaparát, původně pořídil na fotografování módy a módních přehlídek.

30.7.2018 v 16:20 | Karma: 10,87 | Přečteno: 279x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Co jsem proboha dělal na té demonstraci?

Ve středu jsem si zašel s jednou kamarádkou do KFC do Kaprovy ulice v Praze a když jsme vycházeli ven, řinul se proti nám dav lidí s nějakými transparenty.

16.3.2018 v 4:13 | Karma: 29,58 | Přečteno: 8938x | Diskuse| Politika

Petr Dolejš Koch

Změnit nejen politické prostředí, ale i firemní kulturu.

Kreativní ředitel v reklamní agentuře musí umět vymyslet koncepci pro komunikaci, pro televizní spot, sehnat lidi do týmu, který šlape a nehádá se, když je k tomu ještě režisér, musí zvládnout vše na place a v postprodukci,

23.1.2018 v 23:48 | Karma: 11,07 | Přečteno: 349x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Poslední varování před volbami II.

Nevím, jestli tento můj článek změní na poslední chvíli chování voličů, ale cítím jakousi morální povinnost toto varování napsat.

27.9.2017 v 15:22 | Karma: 20,10 | Přečteno: 1602x | Diskuse| Politika

Petr Dolejš Koch

Rozkaz zněl jasně: Sundejte Krndu.

V úterý 15.8. 2017, jsme se šli najíst s přítelkyní na Újezd do mexické restaurace, a protože Kampa je, co by kamenem dohodil, chtěl jsem jí ukázat, onu zmíněnou expozici o povodních a ejhle.

20.8.2017 v 22:28 | Karma: 24,15 | Přečteno: 1690x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Kterak Krnáčová zachránila Prahu.

Obdivuji místní politiky, kteří dovedou svojí fotku, lidově řečeno „vesrat", kamkoliv. Praha, sobota, 12.8. 2017, převážně oblačno, možnost srážek: 10%. Jdeme se s Alexem, opět proběhnout po parku Kampa a ejhle, koho nevidíme.

12.8.2017 v 20:24 | Karma: 33,89 | Přečteno: 1765x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Případ Ing. Karla Šlechtová.

Tak jsme zase na chvíli slavní. MotoGP v Brně, sledují venku ve světě, když tam přijede opravdová závodní elita, jinak si většina lidí myslí, že Brno je nějaký ostrov.

9.8.2017 v 10:58 | Karma: 35,56 | Přečteno: 3181x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Marketingový ředitel banky UniCredit, by měl dostat padáka.

Je mi docela jedno, kdo jezdí do Karlových Varů, v čase MFFKV, ukazovat svůj obličej, záda nebo prsa.

4.7.2017 v 10:45 | Karma: 24,34 | Přečteno: 1224x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Asi jsem se dostal k té čtvrté nahrávce!

Ještě teď, jsem z toho v šoku. Jak se to stalo? Jdu normálně do „střižny", jak teď stříhám ty klipy pro THE V.I.P. a oni tam asi zaměnili flash disc, a dali mi místo mého, jiný.

11.5.2017 v 18:29 | Karma: 24,62 | Přečteno: 1938x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Co pro nás má vláda dělat?

Vláda je ustavena, alespoň je tak tomu, v každé demokratické zemi, za několika účely. Měla by garantovat svým obyvatelům, kteří ostatně vládu platí ze svých nemalých daní, několik zásadních věcí.

10.5.2017 v 0:39 | Karma: 16,63 | Přečteno: 553x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Kauza Ondřej Vetchý spravedlivý.

Ondřej Vetchý (54) uspěl s žalobou na týdeník Spy v odvolacím řízení. Podle soudu dnes již zaniklý časopis pochybil, když před čtyřmi lety uvedl, že herec přišel na vyhlášení Českého lva s milenkou.

8.3.2017 v 1:09 | Karma: 24,04 | Přečteno: 1943x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio III.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.

22.9.2016 v 18:27 | Karma: 22,05 | Přečteno: 897x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio II.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.

20.9.2016 v 16:52 | Karma: 26,19 | Přečteno: 1249x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Alexander The Great Arteniké obětí Speciesismu.

Kousek od údolí Divoká Šárka je taková louka, kde se rád Alex proběhne. A nedaleko vystavěli imperialisté ten svůj McDonald's. Když se Alexander proběhne, jdu si do McDonaldu dát jeden nápoj s mlékem.

30.7.2016 v 19:01 | Karma: 14,78 | Přečteno: 342x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Co chce český volič?

Český volič, obchodním jazykem konzument (příjemce) nabízeného produktu je ve volebním procesu klíčovou veličinou;

5.6.2016 v 11:47 | Karma: 13,92 | Přečteno: 442x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Bazárek na Kutnohorské.

Petr Čtvrtníček natočil kdysi pro Stream sitcom „Autobazar Monte Karlo". Pokud si myslíte, že je to komedie, velmi se mýlíte, je to čistá realita.

2.6.2016 v 12:02 | Karma: 17,64 | Přečteno: 1035x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Jsou umělci oprávněni vyjádřit svůj názor?

Vždy to začíná v podstatě banálním vyjádřením proneseným na některé kulturní akci. Někteří umělci, vyjádří svůj názor a jsou za to různými skupinami buď glorifikováni, či pranýřováni.

10.4.2016 v 21:01 | Karma: 21,96 | Přečteno: 1839x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Házeti špínu na druhého? Nic nového.

Tento článek ukazuje, jak se historie může někdy opakovat. Politik Jiří Stříbrný byl obviněn a skandalizován, že se nakazil pohlavně přenosnou chorobou, přičemž nic z toho nebyla pravda.

7.3.2016 v 14:33 | Karma: 10,57 | Přečteno: 687x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com