Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio II.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.
BMW 318i Cabrio.

Dnes 20.9.2016 mi přišla odpověď na mojí stížnost. Mejlem. Že si ale dali hoši na čas. A odpověď snad nemusím uvádět. Nedošlo k žádnému pochybení těch kluků.
Stížnost jsme sepisovali na místním oddělení hned ten den, 28.8.2016. S vrchním komisařem Jaroslavem, odborným referentem kontroly, jsem rozšafně mluvil už druhý den, tedy 29.9.2016 a hned ted den jsem mu posílal i jména svědků. Což bylo úplně na hovno. Proč?
Protože odpověď je o koze a já mluvil o voze. To já jsem při svém vzdělání schopen pochopit, že pakliže nemajíce registrační značku, České republiky, nemohu si běžet pro parkovací kartu jako rezident Prahy 3 a tudíž parkuji neoprávněně, o tom ta celá stížnost nebyla. Teda kromě toho, že ho odtahovali 28.8.2016, v neděli, v šest hodin odpoledne, z úplně prázdného parkoviště, kde parkoval pouze můj Jeep Grand Cherokee.
A na co jsem tedy Jardovi dával, ty jména svědků, které jsem opakovaně potkával u výtahu a všichni mi shodně tvrdili, že se je nikdo z Městské policie nepřišel zeptat, ani kolik je hodin.
To jsou ty scény s amerických filmů, kdy Vám odtahují auto a majitel za ním běží a mává. Ale já jsem vy blbci nemával, já jsem na Vás řval z okna, že jdu dolů a koukal na to celej barák, tak nechápu, jak dlouho si chcete hrát na slepou bábu.
Zítra si o tom pokecám s někým odpovědným z Oddělení kontroly a stížností na ředitelství MP hl. m. Prahy. Protože tam mají ve 16:00 už padla, a když jsem tam před čtvrtou volal, tak to nikdo nebral, a když to konečně zvedla, asi sekretářka ředitele, tak už tam zase nebyla ani noha.
A Jardovi jsem musel odpověď přeposílat sám, nedostal to ani v kopii. Teda máte tam divně nastavený vnitřní kontrolní mechanizmus. Protože ten není vytvořený pro nějaký pitomý stěžováteláčky, jako jsem já, ale pro vás, abyste se mohli vnitřně kontrolovat.

Autor: Petr Dolejš Koch | úterý 20.9.2016 16:52 | karma článku: 26,19 | přečteno: 1249x
  • Další články autora

Petr Dolejš Koch

Traveling With My Canon.

30.7.2018 v 16:20 | Karma: 10,87

Petr Dolejš Koch

Co pro nás má vláda dělat?

10.5.2017 v 0:39 | Karma: 16,63

Petr Dolejš Koch

Co chce český volič?

5.6.2016 v 11:47 | Karma: 13,92

Petr Dolejš Koch

Bazárek na Kutnohorské.

2.6.2016 v 12:02 | Karma: 17,64
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com