Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio III.

22. 09. 2016 18:27:11
V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.
article_photo

Dnes jsem se setkal s opravdovým realným čtenářem svého bloku. Jmenuje se Michal a dokonce šéfuje oddělení kontroly a stížností na ředitelství MP hl. m. Prahy. Upřímně, moc jsme si nesedli, když jsem přišel na sjednanou schůzku do Korunní 15 s Alexem, pochopitelně na vodítku a s náhubkem, prohlásil, že na psy tam nejsou zařízeni. Dva Nebelvíry dolů.
Tak jsem Alexe nechal, na tu chvíli v cabriu. To u Jardy na Obvodním ředitelství nebyl problém. Ale co, prý mi auto se zvířetem uvnitř nesmí odtáhnout. Chvíli jsem si sice pohrával s myšlenkou, že zaparkuji na vyhrazeném místě pro Městskou policii, ale nakonec jsem místo našel. Pochopitelně na modré, ale určené pro Prahu 2.
Už samotné parkování okolo tohoto ředitelství a zároveň přestupkovém oddělení pro Prahu 2 má jistou záludnost. Není tam kde parkovat. Takže když tam jdete zaplatit pokutu, máte skoro jistotu, že slíznete další. Když jsem se tedy po odklizení Alexe znovu nakráčel do budovy, Michal si mě odvezl do pátého patra, zeptal se jestli kouřím, nabídl mi popelníček, ale tam asi skončilo vše pozitivní, tedy kromě toho, že mi sdělil, že čte můj blog.
Na otázku, jakto že není mrkev, mi odpověděl, vzpomeň si na události v Chile. To jsem si vypůjčil od herečky Daniely Kolářové z jejího interviev v DVTV. Ale takhle to nějak probíhalo. Na otázku, proč nebyli vyslechnuti svědkové, kteří se mi sami přihlásili a já jejich jména posílal Jardovi, mi začal vykládat něco o převozních značkách a jestli vím, že jsem s autem nesměl jezdit na už neplatných převozních značkách a že mi mohli sebrat na půl roku řidičák. V klidu, to vím. Vůbec ho nezajímali ti svědkové a že je nikdo nevyslech. Mimochodem, přihlásil se mi další a ten s nimi dokonce komunikoval a ptal se proč mě odtahují.
Bu, bu, bu. Tohle na mě zkoušeli, už před převratem nějací estébáci a neskončili zrovna dobře.
Tedy vážně, jsem na sto procent přesvědčen, že ani oddělení kontroly a stížností na ředitelství MP hl. m. Prahy a to ani jejímu šéfovi nejde o to, aby se celá událost vyšetřila a systémem „vyser si voko", budou posílat stížnost na další a další vyšší instatnce, až to skončí v Kanceláři prezidenta republiky. Tam to hodí ten jejich potrhlý mluvčí do koše.
Takže, když si přivezete automobil na převozních značkách, v Pirně je dávají pouze na pět dní a díky neschopnosti, přez zvýšený poplatek vám na STK nenajdou typ ani číslo motoru a tím vám skončí platnost těch převozních značek, tak nesmíte ani stát na vozovce. Můžete auto odstavit na trávník v parku a tvrdit, že to je trávní sekačka.
Michal mi sice říkal, že jsem si mohl pořídit parkovací kartu jako rezident i na převozní značky, ale dotazem na Odboru dopravy, oddělení dopravy v klidu, jsem sice zjistil, že na převozní značky ano, ale pouze po dobu její platnosti. Potom nemíte stát nikde na silnici, a pokud nevlastníte soukromý pozemek, tak jste nahraný, a musíte auto umístit do koruny stromů.
To si nedělám prdel. Protože podobné bu, bu, bu na mě dělali i na odboru dopravy a oddělení dopravy v klidu, když jsem si jenom telefonicky ověřoval Michalovu informaci, že když si teoreticky přivezu automobil ze zahraničí, jestli mohu získat parkovací kartu. Michal, má tedy nepřesné informace a vesele je posílá dál.
Takže jsme se s Michalem, dohadovali úplně o něčem jiném než o čem je stížnost, a po chvíli jsem nabyl dojmu, že mluvím a ztrácím čas s úplně zbytečným člověkem. Na to mám ještě své novinářské instinkty nezapomenuty. Dokouřil jsem cigaretu, zvedl se a po jeho vyjádření, že stížnost postoupí vyšší instanci, jsem řekl fajn, ať mi to oznámí mejlem a že zpátky trefím sám. A protože určitě zhltne i tento článek, tak ví, že vím, že to má poslat výše a informovat mě mejlem. Mojí e-mailovou adresu jistě někde nalezne. A když tak, Jarda jí na mě má.
Vlastně nechápu, proč mi takto dobrovolně posílají další a další střelivo, doufají, že svědkové náhle zemřou, nebo že zapomenou, co tam ti jejich hoši vyváděli? Kromě nahrávání hudby pro módní návrhářky a The V.I.P., honění a focení holek, nemám zas tak co na práci, takže slibuji, že nepolevím.
A nebo je to celé komplot, jak znepříjemnit individuální dovozy, na STK si jenom vymýšleli, že nemohli dohledat v databázi Ministerstva dopravy, žádné údaje o BMW Cabrio, a vytáhli ze mě další peňauze, potom je to napojené na Měšťáky a Správu služeb hlavního města Prahy, která ty auťáky odtahuje. Mají samozřejmě rozsáhlou síť informátorů, složenou ze starých soudruhů. A platí to automobilky.
Nejraději bych si dal někde golfík přímo s ředitelem Městské policie, v klidu mu vysvětlil, jakou dělají mediálně blbost, a že takhle si prestiž mezi obyvatelstvem asi nezískají. Ale asi jim o to nejde, zvykli si být otloukánky, ale pořád je to dobrý kšeft. Sakra dobrý kšeft.

Autor: Petr Dolejš Koch | čtvrtek 22.9.2016 18:27 | karma článku: 22.05 | přečteno: 897x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Společnost

Tomáš Vodvářka

Velký pátek jako příležitost

Už několik let je v "portfoliu" státních svátků i Velký pátek, který by mohl být vhodnou příležitostí k uvědomění si tzv. evropských hodnot, s nimiž se poslední léta mediálně žongluje.

28.3.2024 v 9:34 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 52 | Diskuse

Filip Vracovský

Jak to vypadá Mordor ( Rusko ) už nám klepe na dveře ?

Krátká předsváteční úvaha ... Taky vás některé uklidňující zprávy spíš rozruší ? Račte vstoupit .....

28.3.2024 v 9:00 | Karma článku: 7.97 | Přečteno: 176 |

Michael Laitman

Odhalení tajemství Knihy života

Jeden mudrc kdysi řekl: „Člověk musí získat jak vědomosti, tak moudrost.“ Na otázku, jaký je mezi nimi rozdíl, odpověděl: „Vědomosti se získávají čtením knih, moudrost se získává čtením knihy, kterou jsi ty sám.“

28.3.2024 v 4:14 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Tadeáš Firla

KSČM a Jan Ámos Komenský

Myslím, že politické, nebo náboženské symboly mají veliký význam a pro některé lidí hodně znamenají. Dnes jsem si všiml dvou. Vedle sebe ve skříňce - logo KSČM a portrét Jana Ámose Komenského. Je to změna mysli, nebo pouhá fraška?

28.3.2024 v 1:25 | Karma článku: 8.97 | Přečteno: 129 | Diskuse

Václav Kunft

Krásná česká královna Viola Těšínská.

O Viole Těšínské je zoufale málo písemných zmínek. Není divu, nebyla příliš významná a manželkou panovníka byla pouze rok. O to víc může pracovat fantazie.

27.3.2024 v 15:05 | Karma článku: 14.75 | Přečteno: 339 | Diskuse
Počet článků 95 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1047

Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com

 

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...