Petr Dolejš Koch

Kauza Ondřej Vetchý spravedlivý.

8. 03. 2017 1:09:24
Ondřej Vetchý (54) uspěl s žalobou na týdeník Spy v odvolacím řízení. Podle soudu dnes již zaniklý časopis pochybil, když před čtyřmi lety uvedl, že herec přišel na vyhlášení Českého lva s milenkou.
article_photo

Ve skutečnosti ho doprovázela jeho žena. Manželé vysoudili 700 tisíc korun. Dnešní verdikt je pravomocný.
No fajn, ale asi takhle. Celkem jsem měl rád články od Martina Komárka, pokud tedy nezačal dělat do politiky a znovu zase chlastat a taky články od Pavla Novotného. Oba sice psali pro velmi rozdílná periodika, ale já hodnotím ty co píší, podle toho, jestli se nad jejich články dusím smíchy.
Tak a teď k Ondřejovi Vetchému. Asi bych měl bých dojatý, jak dojatě mluvil třeba na letošních Českých lvech, tedy kdyby se tam místo Lvů nerozdávali nějaké kužely, jak někdo velmi vtipně poznamenal. Ale nejsem.
Protože, znám tak půl na půl komunitu herců a novinářů, a tak půl na půl mám mezi nimi přátele, nebudu stranit některé z nich. Obou skupinám jsem čas od času dával i práci a pokuď vím, dobře honorovanou.
Ale je mi líto, Ondřej Vetchý se občas opravdu chová někdy jako magor, a to že neumí udržet své emoce na uzdě je obecně v obou komunitách známo. Lidově řečeno, někdy dá někomu strašně přes držku, rozkope mu foťák, popřípadě ciferník a má přitom ještě dobrý pocit, že právě zachraňuje lidstvo.
Takže, jestli mám dát někomu za pravdu, tak jsou to vydavatelé, protože je také obecně známo v obou komunitách, že Ondřej Vetchý, neumí udržet nejen své emoce na uzdě, ale i to co má v kalhotách. Jenom to nikdo veřejně neříká. Asi, aby se neporušila ta aura spravedlnosti, kterou sebou neustále musí nosit.
Protože, mi obyčejní lidé, se svými prohřešky, co máme milenky, kouříme a pijeme na veřejnosti, se vlastně musíme od rána do večera stydět, že nejsme tak spravedliví jako je on.

Autor: Petr Dolejš Koch | karma: 24.04 | přečteno: 1942 ×
Poslední články autora