Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Traveling With My Canon.

Vlastnictvím fotoaparátu, nestává se člověk fotografem. Je pravda, že jsem si tento fotoaparát, původně pořídil na fotografování módy a módních přehlídek.

Také, jsem s ním fotografoval své kytary, svojí motorku Harley-Davidson a vůbec snímky pro hudební skupinu THE V.I.P. Fotoparát, je také používán na natáčení klipů pro THE V.I.P. Ty ale netočím já, nýbrž kameraman Nathan Simcik. Je to logické, když v nich většinou vystupuji. 
Poprvé, jsem ho vytáhl do přírody, 24. srpna 2017, abych vysvětlil jedné fotografce, že se s kvalitnějším fotoaparátem, snadněji pracuje a v rámci výuky, jsem občas zmáčknul spoušť sám. A po letech, mě opět chytlo fotografování. Proto, jsem vytvořil toto album „TRAVELING WITH MY CANON“ a do něj budu vkládat své fotografie. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží.
#PetrDolejsKoch #Photographer #Canon #CanonEOS #TRAVELINGWITHMYCANON

#BoziDar #PetrDolejsKoch #Photographer #Canon #CanonEOS

Protože, se mi album kromě zmíněné úvodní fotografie, nějakou prapodivnou záhadou zatím nepodařilo nahrát, tak zde na něj máte odkaz, ať se můžete pokochat:

http://www.facebook.com/petrdolejskoch/media_set?set=a.10211926084125172&type=3

Do diskuse mi napsal jakýsi Jaroslav Babel.
„Co si takhle trochu zopáknout pravopis? Doporučuji zvlášť kapitolu o interpunkci."
A protože se jen nerad pouštím s podobnými diskutujícími do diskuse, protože už vím, že je tak trochu předem zbytečná, tak mě to alespoň dovedlo k této úvaze, když už se mi nepodařilo nahrát ty fotografie a tím tak trochu tento blog ztrácí smysl.
Já vždy zapomenu, že jsme vlastně národem takových „Babelů", kteří místo toho, aby se podívali na moje fotografie a třeba se trochu vzdělali, či okusili na sobě působení kultury v podobě fotografií, nelení a napíšou mi tady do diskuse, aby po nich, tady na tomto světě, taky něco zůstalo.
Protože na obyčejných životech těchto „Babelů", není zhola nic zajímavého, tak se alespoň zajímají o životy jiných. A když po těch našich „Babelech" už nemůže zůstat nic pozitivního, tak mi to tady alespoň natřou, že jsem někde zapoměl v článku čárku.
A tito „Babelové", kteří (jak jinak) pod svojí anonymitou, Vám obejdou auťák korunou, povalí  Vám motorku, v dřívějších dobách Vás prásknou STB, ještě dříve třeba Gestapu, či Vám to jen natřou v diskusi pod Vaším článkem. Protože na Vás vlastně (zatím) nemohou, protože tady není ještě plně etablována ta moc, které by Vás udali a ta by s Vámi následně takzvaně zatočila.
Možná si předtím prohlídnou Vaše fotografie, zjistí že máte osm let starýho psa, třináct let starýho Harleye, sedmnáct let starýho Jeepa, dvacet tři let starýho bavoráka a nějaký nahrávací studio, projedou Vám všechny účty a potom se můžou vzteknout, ze svého obyčejného zpackaného života.
Vlastně jsem rád, že máme takové „Babely", protože mě to vždy probudí z mé naivní víry, že by lidé k sobě měli být hodní, nezávidět si a pomáhat si.
A zároveň jsem si uvědomil, proč vlastně ty strany a hnutí, které mají přesný opak ve svých volebních programech, což je zlost, závist a škodění druhým, získavají tolik příznivců. Protože, to nemá žádnou logiku, aby je lidé volily. Kdo by volil nějakou politickou stranu, kterou vedou evidentní lumpové.
Tak přátelé, má to logiku, ty strany volí tihle Naši „Babelové", aby mohli zase udávat a mstít se světu a hlavně lidem za své zpackané životy.
Mimochodem Jaroslave, děkuji za námět za článek a hlavně za to, že jste mi to vlastně pomohl odhalit.

Autor: Petr Dolejš Koch | pondělí 30.7.2018 16:20 | karma článku: 10,87 | přečteno: 279x
  • Další články autora

Petr Dolejš Koch

Proč se nikdy nemůžu dohodnout s komunisty.

Jen jsem se chtěl zeptat, jak vám je Češi, když všechny ty oslavy 100 let republiky vyžere Zeman s Babišem se svými nohsledy?

27.10.2018 v 16:38 | Karma: 21,94 | Přečteno: 700x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Autodafé, nad malým oligarchou.

Sám jsem asi dvakrát v životě také dělal pro někoho, kdo by se mě z dnešního pohledu nezdál být úplně košér, ale současné bití se v prsa mnohými umělci, mi připadá trochu směšné.

7.8.2018 v 13:07 | Karma: 19,69 | Přečteno: 892x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Co jsem proboha dělal na té demonstraci?

Ve středu jsem si zašel s jednou kamarádkou do KFC do Kaprovy ulice v Praze a když jsme vycházeli ven, řinul se proti nám dav lidí s nějakými transparenty.

16.3.2018 v 4:13 | Karma: 29,58 | Přečteno: 8938x | Diskuse| Politika

Petr Dolejš Koch

Změnit nejen politické prostředí, ale i firemní kulturu.

Kreativní ředitel v reklamní agentuře musí umět vymyslet koncepci pro komunikaci, pro televizní spot, sehnat lidi do týmu, který šlape a nehádá se, když je k tomu ještě režisér, musí zvládnout vše na place a v postprodukci,

23.1.2018 v 23:48 | Karma: 11,07 | Přečteno: 349x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Poslední varování před volbami II.

Nevím, jestli tento můj článek změní na poslední chvíli chování voličů, ale cítím jakousi morální povinnost toto varování napsat.

27.9.2017 v 15:22 | Karma: 20,10 | Přečteno: 1602x | Diskuse| Politika

Petr Dolejš Koch

Rozkaz zněl jasně: Sundejte Krndu.

V úterý 15.8. 2017, jsme se šli najíst s přítelkyní na Újezd do mexické restaurace, a protože Kampa je, co by kamenem dohodil, chtěl jsem jí ukázat, onu zmíněnou expozici o povodních a ejhle.

20.8.2017 v 22:28 | Karma: 24,15 | Přečteno: 1690x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Kterak Krnáčová zachránila Prahu.

Obdivuji místní politiky, kteří dovedou svojí fotku, lidově řečeno „vesrat", kamkoliv. Praha, sobota, 12.8. 2017, převážně oblačno, možnost srážek: 10%. Jdeme se s Alexem, opět proběhnout po parku Kampa a ejhle, koho nevidíme.

12.8.2017 v 20:24 | Karma: 33,89 | Přečteno: 1765x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Případ Ing. Karla Šlechtová.

Tak jsme zase na chvíli slavní. MotoGP v Brně, sledují venku ve světě, když tam přijede opravdová závodní elita, jinak si většina lidí myslí, že Brno je nějaký ostrov.

9.8.2017 v 10:58 | Karma: 35,56 | Přečteno: 3181x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Marketingový ředitel banky UniCredit, by měl dostat padáka.

Je mi docela jedno, kdo jezdí do Karlových Varů, v čase MFFKV, ukazovat svůj obličej, záda nebo prsa.

4.7.2017 v 10:45 | Karma: 24,34 | Přečteno: 1224x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Asi jsem se dostal k té čtvrté nahrávce!

Ještě teď, jsem z toho v šoku. Jak se to stalo? Jdu normálně do „střižny", jak teď stříhám ty klipy pro THE V.I.P. a oni tam asi zaměnili flash disc, a dali mi místo mého, jiný.

11.5.2017 v 18:29 | Karma: 24,62 | Přečteno: 1938x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Co pro nás má vláda dělat?

Vláda je ustavena, alespoň je tak tomu, v každé demokratické zemi, za několika účely. Měla by garantovat svým obyvatelům, kteří ostatně vládu platí ze svých nemalých daní, několik zásadních věcí.

10.5.2017 v 0:39 | Karma: 16,63 | Přečteno: 553x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Kauza Ondřej Vetchý spravedlivý.

Ondřej Vetchý (54) uspěl s žalobou na týdeník Spy v odvolacím řízení. Podle soudu dnes již zaniklý časopis pochybil, když před čtyřmi lety uvedl, že herec přišel na vyhlášení Českého lva s milenkou.

8.3.2017 v 1:09 | Karma: 24,04 | Přečteno: 1943x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio III.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.

22.9.2016 v 18:27 | Karma: 22,05 | Přečteno: 897x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio II.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.

20.9.2016 v 16:52 | Karma: 26,19 | Přečteno: 1249x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio I.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.

29.8.2016 v 17:57 | Karma: 25,75 | Přečteno: 1520x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Alexander The Great Arteniké obětí Speciesismu.

Kousek od údolí Divoká Šárka je taková louka, kde se rád Alex proběhne. A nedaleko vystavěli imperialisté ten svůj McDonald's. Když se Alexander proběhne, jdu si do McDonaldu dát jeden nápoj s mlékem.

30.7.2016 v 19:01 | Karma: 14,78 | Přečteno: 342x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Co chce český volič?

Český volič, obchodním jazykem konzument (příjemce) nabízeného produktu je ve volebním procesu klíčovou veličinou;

5.6.2016 v 11:47 | Karma: 13,92 | Přečteno: 442x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Bazárek na Kutnohorské.

Petr Čtvrtníček natočil kdysi pro Stream sitcom „Autobazar Monte Karlo". Pokud si myslíte, že je to komedie, velmi se mýlíte, je to čistá realita.

2.6.2016 v 12:02 | Karma: 17,64 | Přečteno: 1035x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Jsou umělci oprávněni vyjádřit svůj názor?

Vždy to začíná v podstatě banálním vyjádřením proneseným na některé kulturní akci. Někteří umělci, vyjádří svůj názor a jsou za to různými skupinami buď glorifikováni, či pranýřováni.

10.4.2016 v 21:01 | Karma: 21,96 | Přečteno: 1839x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Házeti špínu na druhého? Nic nového.

Tento článek ukazuje, jak se historie může někdy opakovat. Politik Jiří Stříbrný byl obviněn a skandalizován, že se nakazil pohlavně přenosnou chorobou, přičemž nic z toho nebyla pravda.

7.3.2016 v 14:33 | Karma: 10,57 | Přečteno: 687x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com