Petr Dolejš Koch

Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com

 

 
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Doslov)

Tak než se vrhnu na doslov uvedu některé dosud nedořečené věci na pravou míru. Veronika sice byla na Seychelách, ale nebyla tam nikdy s tátou a žádnej foťák neztratila a fotek z toho bylo víc než dost.

17.9.2013 v 1:20 | Karma: 5,08 | Přečteno: 340x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola dvacátá: Veroniky)

Tak kde bych začal. Asi od prvního dne. Ale příběh začal ještě dřív. Mám svůj barák kousek od Vachlerova studia, ale je fakt, že jsem tam byl pečenej vařenej. Navíc tam mladej ještě přede mnou dělal pomocné střihačské práce.

17.9.2013 v 0:00 | Karma: 5,09 | Přečteno: 348x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola devatenáctá: Petry)

Vstup do každé agentury je samozřejmě důležitý. Já většinou hned někoho na začátku seřvu, aby si nemysleli, že jsem nějaké ořezávátko.

16.9.2013 v 0:40 | Karma: 5,62 | Přečteno: 349x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola osmnáctá: Režisérská)

Měl jsem totiž vlastně nastoupit do reklamní agentury 6promotion, právě mi volali, abych se dostavil na fotografování na nějaké jejich promotion, kde jsem měl být vyfocený v nějakém hábitu

15.9.2013 v 23:30 | Karma: 4,63 | Přečteno: 212x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola sedmnáctá: Kamarádská)

Tuto kapitolu budu věnovat lidem se kterými jsem se setkal a co mě dost v mé práci a v životě ovlivnili, ale z různých důvodů jsem je ještě nezmínil. O některých se nezmíním vůbec, protože mi za to jednoduše nestojí.

14.9.2013 v 23:40 | Karma: 4,31 | Přečteno: 218x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola šestnáctá: Pedagogická)

Pedagogické činnosti či spíše přednášení se věnuji od roku 1996, tedy velmi záhy po mém vstupu do české reklamy.

14.9.2013 v 22:15 | Karma: 5,48 | Přečteno: 201x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola patnáctá: Kreativní)

V agentuře GHS Partner jsem zastával nejen funkce Creative Directora a TV Producera ale přibral jsem si tam ještě  takzvanou funkci New Business, což je pozice pro shánění nových klientů.

13.9.2013 v 22:00 | Karma: 6,87 | Přečteno: 250x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola čtrnáctá: Francouzská)

Jednu z nejvíc kreativních reklamních agentur na světě Euro RSCG dnešní Havas založil v roce 1970, původně novinář Jacques Séguéla narozený v roce 1934 v Paříži.

13.9.2013 v 20:50 | Karma: 8,21 | Přečteno: 308x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola třináctá: Reklamní)

Tak a velké téma reklama. Moje máma mi tvrdí, že když jsem s ní byl na nějaké výstavě o meziválečné reklamě, když mi bylo asi deset let, že už tehdy jsem prohlásil, že reklamu budu jednou dělat.

12.9.2013 v 11:40 | Karma: 6,56 | Přečteno: 419x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola dvanáctá: Investigativní)

Ač se to bude zdát zvláštní, kdybych se více zajímal o investigativní novinařinu, asi bych udělal nebývalou kariéru. Opět vysvětlím.

12.9.2013 v 10:30 | Karma: 3,64 | Přečteno: 187x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola jedenáctá: Playboyová)

Vlastně jsem se ve svém vyprávění zatím nedostal k žádné pořádné práci, přestože jsem vlastně vystudoval reklamu, tehdy obor propagační výtvarnictví, reklama se před revolucí v Čechách moc nepěstovala.

11.9.2013 v 23:30 | Karma: 8,08 | Přečteno: 687x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola desátá: Hudební)

Tak je zase čas abych pokračoval v nějakém vzpomínání na svůj profesní život. Sice jsem zastupován dodnes jako profesionální textař, což jsem rozšířil o trochu víc ve své další práci.

11.9.2013 v 22:15 | Karma: 5,78 | Přečteno: 188x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola devátá: Textařská)

Tak ten můj pracovní život, začněme od začátku. První setkání s prací proběhlo na Žižkově, v Junior klubu na Chmelnici. Začal jsem tam pracovat jako asi sedmnáctiletý, coby „pořadatel“ spíše vyhazovač na jedné diskotéce.

10.9.2013 v 15:00 | Karma: 6,84 | Přečteno: 235x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola osmá: Alexe a Bennyho)

Alex se poprvé svezl v kabrioletu a moc se mu to líbilo, možná bude další jedno z mých aut kabriolet.

10.9.2013 v 13:15 | Karma: 4,37 | Přečteno: 162x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola sedmá: Ženská)

Ale. Teď mě čeká poměrně rozsáhlá část, která se bude věnovat mým ilegálním vztahům. Je jich šest a slečny se jmenují Tatiana, Markéta, Lenka, Petra, Natálie a Veronika.

9.9.2013 v 21:35 | Karma: 8,51 | Přečteno: 427x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola šestá: Dívčí)

Dnes se dotknu tématu na které se mě občas zeptají, hlavně tedy čtenářky ženského pohlaví. Jak to mám se ženami.

9.9.2013 v 12:20 | Karma: 6,87 | Přečteno: 383x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola pátá: Psí)

Trochu jsem kvůli vzpomínkám na historii pozapomněl na Alexe. Nezapomněl, byl utahaný tak celý den prospal a já měl čas editovat v textu.

8.9.2013 v 17:35 | Karma: 4,10 | Přečteno: 190x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola čtvrtá: Historická)

Fotky jsou na světě a video se stříhá. Tak kde jsme dnes s Alexem a s Bennym zavítaly. Opět do města Wuppertal, jak má tu slavnou vysutou dráhu, ale nejeli jsme zase do centra,

8.9.2013 v 9:05 | Karma: 5,48 | Přečteno: 211x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola třetí: Internetová)

Události nabrali nový směr. Dohodl jsem se s Alexem, že už musíme něco udělat, protože mu občas nahlas čtu zprávy z domova, aby neslyšel ode mě jenom, sedni, lehni, kde se zase couráš, nech tu slečnu, já vím, že je to blondýnka.

7.9.2013 v 13:03 | Karma: 5,90 | Přečteno: 214x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Toulky s Alexem a Jeepem. (Kapitola druhá: Politická)

Jen co se uklidnil stav vody na Českých řekách, přehnala se přes zemi Českou další povodeň, tentokrát politická a smetla sebou premiéra a potažmo celou vládní garnituru. 

6.9.2013 v 18:51 | Karma: 7,05 | Přečteno: 302x | Diskuse| Cestování