Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Moje sociální sítě.

První dotek se sociálními sítěmi mě zasáhl velmi brzo a to v debatě České televize na stanici ČT24 v pořadu Milénium, na téma Trojrozměrná reklama v 21. století dne 25. 3. 2008 v 11:35.

Debatu tehdy moderovala slečna Veronika Paroulková a hosté pořadu byli Jaroslav Cír, manažer pro výzkum značky firmy Unilever, Daniel Köppl, šéfredaktor týdeníku Marketing&Media a Petr Dolejš Koch, kreativní ředitel komunikační agentury Dorland.
Debata se sice měla věnovat Trojrozměrné reklamě, ale velmi brzo se nám podařilo stočit, právě na sociální sítě, které tehdy měly v cizině raketový nástup. Slečna redaktorka byla tehdy velmi skeptická k sociálním sítím a prohlašovala, že si Facebook Česká televize nikdy pořizovat nebude.
http://www.ceskatelevize.cz/…/10159875412-m…/208411058030325Ale uplynul rok a Česká televize mě požádala, jestli si může zapůjčit můj facebookový profil pro účely debaty na stanici ČT24 v pořadu Média a svět, kde na téma Přednosti komunitních webů a sociálních sítí dne 19. 4. 2009 v 16:33 debatovali Michal Nýdrle, Studio NYDRLE, Tomáš Kapalín, ředitel obchodu, komunitní server Líbímseti.cz. Debatu tehdy moderoval František Lutonský.
Nicméně Česká televize si facebokovou stránku založila a používá ji. Tehdy se v druhé debatě staly dvě významné věci. Jednak redaktoři České televize pochopili, že sociální sítě je potřeba brát vážně a vedoucí manažer firmy Seznam.cz Tomáš Kapalín, nepochopil, že v sociálních sítích konkrétně Facebooku, zastupovanou pro Českou republiku Studiem NYDRLE vzniká vážná konkurence, kterou nelze brát na lehkou váhu a pokud nebude komunitní server Líbímseti.cz inovovat, brzo upadne v zapomnění. Což se také stalo.
http://www.ceskatelevize.cz/…/10095522362-m…/209411058090016Já jsem tehdy osobně pochopil, také jako vlastník jednoho z prvních profilů na sociální síti Facebook, že v tomto médiu a vůbec v sociálních sítích je budoucnost.
Moje vlastní stránky a skupiny na sociálních sítích.
Dnes samozřejmě kromě své webové prezentace používám běžně sociální sítě, jako jsou Facebook, Twitter, Vimeo, YouTube, Linkedin, Instagram, Flickr, Tumblr, Pinterest. A také mám svůj profil na Shots, což je stránka která obsahuje mezinárodní výběr těch nejlepších reklam a zaregistrovat se tam můžete, jen v případě, že si tento magazín vaši reklamu vybere.
Kromě toho, že mám i tento blog na blog.idnes.cz, založil jsem si postupně na Facebooku několik skupin. Tedy zájmových profesních skupin.
Než jsem si založil svojí první skupinu, byl jsem pouhým členem skupiny Práce v reklamě, kam jsem sám navíc přidal významné lidi z reklamní a filmové branže. Skupinu si samozřejmě založila reklamní agentura Leo Burnett, ale tvářila se jako nezávislá skupina. A samozřejmě tam probíhala cenzura a mnohdy i šikana jednotlivých členů. Až jednoho dne hrnec takzvaně přetekl a já se rozhodl už většině oprávněně rozhořčených členů nad chováním administrátora nabídnout alternativu, že založím vlastní skupinu, kde se vyvarujeme podobných praktik. Nejen, že se ve skupině Práce v reklamě lidé vzájemně uráželi a napadali, ale hlavně administrátor nebyl schopen ustát svojí úlohu nestranného činitele, ale především sledoval své zájmy, tedy zájmy již tehdy upadající agentury Leo Burnett, která po vynuceném odchodu svého zakladatele v České republice Josefa Havelky ztratila svoji prestiž, ale její pracovní výkony a obchodní úspěchy nebyly velké. Tato skupina mírně inovovala, teď se jmenuje Práce v Marketingu a Reklamě, už ji nesleduji, patrně proto, že jsem z ní byl vyloučen.
ADVERTISING PAGE – http:// www.facebook.com/groups/213731818752275/Podstatné je, že jsem dne 31. července 2012 vytvořil skupinu ADVERTISING PAGE. Skupina vznikla pod sloganem: FREE GROUP FOR PEOPLE WHO ARE INTERESTED IN ADVERTISING. V překladu, VOLNÁ SKUPINA PRO LIDI CO SE ZAJÍMAJÍ O REKLAMU. Do vínku jsem jí dal i heslo, které používám pro vysvětlení podstaty reklamy. "Advertising is actually chemistry, where the elements are already given, and only comprise a new interesting way." V překladu „Reklama je vlastně chemie, kde prvky jsou již dány a jen se skládají novým zajímavějším způsobem.“ Dnes má skupina stabilní počet členů okolo 455 a především tam umísťuji světové tiskové reklamy, které získávám z podobných skupin a ze spousty dalších zdrojů. 
TRAVELLING PAGE – http://www.facebook.com/groups/268390846603593/Netrvalo dlouho a následovalo 4. srpna 2012 založení skupiny TRAVELLING PAGE. Skupina má opět svůj slogan: FREE GROUP FOR PEOPLE WHO ARE INTERESTED IN TRAVELLING. V překladu: 
VOLNÁ SKUPINA PRO LIDI CO SE ZAJÍMAJÍ O CESTOVÁNÍ. Dnes má skupina okolo 325 členů a to i za těch podmínek, že do skupiny moc často nepřispívám.
FASHION PAGE – http://www.facebook.com/groups/582478215125722/A konečně 20. června 2013 jsem založil spolu s redaktorkou internetového serveru o módě http://www.moda.cz skupinu FASHION PAGE. Pro upřesnění. Skupinu FASHION PAGE jsem vlastně založil až 1. ledna 2014, protože předtím se skupina jmenovala DERATIZACE POLITIKY! a zabývala se politikou, ale protože nebyla příliš úspěšná a měla jen asi 60 členů, tak když jsem potřeboval skupinu pro módu, rozhodl jsem se tuto skupinu přejmenovat a dát jí jiný obsah. Skupina má dnes tedy status: FREE SPACE FOR BLOGGERS AND MODELS. FREE GROUP FOR PEOPLE WHO ARE INTERESTED IN FASHION. V překladu: VOLNÁ SKUPINA PRO BLOGGERY A MODELY. VOLNÁ SKUPINA PRO LIDI, KTEŘÍ SE ZAJÍMAJÍ O MÓDU. Dnes má skupina okolo 233 členů, většinou z řad profesionálů z oblasti módy a dává se zde také prostor pro bloggerky a bloggery.
ART & MOVIE PAGE – http://www.facebook.com/groups/576053142445848/Ještě mám skupinu, ale tu prakticky nepoužívám, má opět slogan: FREE GROUP FOR PEOPLE WHO ARE INTERESTED IN ART & MOVIE. V překladu: VOLNÁ SKUPINA PRO LIDI CO SE ZAJÍMAJÍ O UMĚNÍ A FILMY. Má jen 76 členů. Skupině se zatím téměř nevěnuji.
Ještě jsem založil skupinu BULVAR PAGE a ODPOSLECHNUTO & HLÁŠKY Z FILMŮ!, ale skupiny jsem zrušil, nebo přejmenoval.
Do té doby jsem se zabýval pouze skupinami. Mám sice stránky svých dvou firem Dos Angeles s.r.o. a Koch Production s.r.o., mám stránku své hudební skupiny The VIP, stránku má dokonce i můj pes Alexander The Great Arteniké, ale opravdovou stránku jsem do té doby neměl. To nastalo až dne 28. dubna 2014, respektive 1. května 2014, kdy byla oficiálně spuštěna stránka Fashion Page, napřed s malými písmeny, a až posléze kdy to pravidla Facebooku umožňují, se název ustálil na FASHION PAGE, tedy s velkými písmeny. 
FASHION PAGE – Facebooková stránka, facebooková skupina a instagramový profil
FASHION PAGE – http://www.facebook.com/FASHIONPAGE.CZFASHION PAGE – http://www.facebook.com/groups/582478215125722/FASHION PAGE – http://www.instagram.com/fashionpage.cz/Facebooková stránka FASHION PAGE.
Vznik 28. dubna 2014, respektive 1. května 2014 pod sloganem, který se ale někdy mění či inovuje. Současná jeho podoba tedy je: EASY WAY TO SEE THE FASHION WORLD.
PAGE FOR PEOPLE, WHO ARE INTERESTED IN FASHION. V překladu: STRÁNKA PRO LIDI, KTEŘÍ SE ZAJÍMAJÍ O MÓDU. První část sloganu není přeložena, tu ale také používá Instagramové dvojče stránky FASHION PAGE pod názvem fashionpage.cz, neboli přesně: FASHION PAGE. EASY WAY TO SEE THE FASHION WORLD. O instagramové verzi FASHION PAGE bude řeč také, ale až se dostaneme k vlastní stránce na Facebooku FASHION PAGE. Stránka FASHION PAGE, spolupracuje s jednotlivými skupinami tím, že svůj obsah sdílí na jejich timeline. Například materiál, který se objeví na timeline stránky FASHION PAGE se také mnohdy automaticky objeví na timeline ve skupině FASHION PAGE. Mnohdy i ve skupině ADVERTISING PAGE, zřídka kdy i na TRAVELLING PAGE. Stránka FASHION PAGE také uveřejňuje stejný či identický obsah na Instagramu fashionpage.cz. Samozřejmě s odkazy, které tento formát umožňuje. To znamená, že téměř každý příspěvek na Facebookové stránce má uvedenou instagramovou adresu značky, tvůrce, modela, či modelky, fotografa či fotografky a také instagramové profily všech tvůrců, kteří instagramový profil mají založen, nebo se ho podařilo dohledat.
Začněme tedy od začátku. O čem Facebooková stránka FASHION PAGE je. O módě, a hlavně o módních tvůrcích. Většina serverů o módě preferuje uvádět značku, či známou modelku či model, ale na tvůrce tak trochu zapomíná. Jako tvůrce, byť ne v oblasti módy jsem takový stav chtěl změnit a začal jsem důsledně vyhledávat a následně uvádět jména a fotografie tvůrců, jejich webové adresy a instagramové profily. Než dosáhnete potřebné sledovanosti je potřeba na stránce pracovat téměř každý den nebo alespoň obden. To znamená, že každý druhý den je potřeba čtenářům přinést nějaký zajímavý příspěvek. Obsah těchto musí být aktuální, pakliže se nejedná o takzvaný FLASHBACK: Módní přehlídky a události, konané v minulosti.
Pro krátký přehled uvádím názvy některých rubrik, které jsou libovolně kombinovatelné. Například velmi populární je rubrika ?#?MODEL: & #PHOTOGRAPHER: která představuje většinou editorial modelky a fotografa. Zde může jít i o neznámou modelku či fotografa. Rozhoduje, jak je příspěvek obrazově zajímavý pro čtenáře.?????
Jednotlivé rubriky na FASHION PAGE:
HOT NEWS: Horké novinky.
NEWS: Novinky, články.
TIP: Tipy na akce, značky, produkty či styl.
OVERVIEW: Světový přehled o módě.
CATWALK: Módní přehlídky a představení nových kolekcí.
BACKSTAGE: Zákulisí módních přehlídek. 
STREETSTYLE: Ukázky pouliční módy.
FLASHBACK: Módní přehlídky a události, konané v minulosti.
Představujeme modely, fotografy a osobnosti z oblasti módy a reklamní módní kampaně.
MODEL: Představování modelek a osobností módy.
PHOTOGRAPHER: Představování a tvorba módních fotografů.
LIFE IN PICTURES: Významné osobnosti módy.
ADS: Představování reklamních kampaní spojených s módními značkami.
DAY: Věnujeme se celý den jedné značce nebo tvůrci.
Podrubriky:
RED CARPET: Vše co se děje na červeném koberci, recepce, večeře, filmové festivaly.
WHO: WHAT: WHERE: WHEN: Kdo: Co: Kde: Kdy:
TOGETHER: Spolu. 
VS: Versus. Porovnání značek, produktů či stylu.
PARTY: Fotografie z party a z akcí co se nedějí na „červeném koberci“. 
EXHIBITION: Výstavy módních tvůrců.
WEDDING: Svatby.
FASHION PAGE FORUM: Podvečerní zamyšlení vydavatele.
Mnoho rubrik není tak často používaných a také jejich využívání se v průběhu roku mění.
Zatím většinu materiálů stránka přebírá, tak byla založena i původní skupina FASHION PAGE, přinést ucelený přehled o tom, co se ve světě módy děje. U zahraničních novinek stránka používá angličtinu, protože předpokládáme, že tomu lze porozumět, nebo si materiál může čtenář jednoduše přeložit.
První milník dosáhla stránka FASHION PAGE 8. ledna 2015, tedy osm měsíců po svém založení a to počtem 500 uživatelů, kteří označili tuto stránku za oblíbenou. Tento údaj ale nic nehovoří o sledovanosti. 
Sledovanost a hlavně aby co nejmenší počet sledovatelů ač zjevných tedy těch, kteří stránku označili „I like“ a tedy se jim každý příspěvek takto označené stránky objevuje na jejich stránce nazvané v současné době „Timeline“, neboli zdi, či nezjevných, kteří navštěvují vaši stránku zcela nepravidelně tuto stránku takzvaně opouštěl, je potřeba zvolit vhodnou editační politiku a i tu správně časovat. Aby stránka a to i ta která zvolí svoje médium jako sociální síť facebook, musí mít především svojí tvář. Protože stránek o módě je snad ještě více, než módních značek je zde konkurence opravdu veliká. Snad největší v celém internetovém světě. Vedle toho je důležitá aktuálnost takové stránky ale i vhodné načasování příspěvků.
FASHION PAGE je stránka která používá jako svůj základní jazyk angličtinu, vědoma si toho, že pro jednotlivé uživatele ve světě se celý text překládá do jejich mateřštiny. Během své činnosti má stránka sledovatele téměř po celém světě a tudíž nezáleží kdy na stránku je dáván materiál, protože čtenáři FASHION PAGE doslova nikdy nespí. Tedy není potřeba sledovat, kdy uživatelé nejvíce navštěvují internet, potažmo facebook, potažmo FASHION PAGE. Pro stránku je to nesporně výhoda, ale i daleko těžší úloha. Protože v každé zemi je jistě mnoho velmi populárních stránek zabývajících se módou, o to víc je potřeba uveřejňovat příspěvky zajímavé.
Proto se stránka FASHION PAGE také profiluje jako mezinárodní a vůbec neglorifikuje zemi svého původu, i když uveřejňuje převzaté, neboli sdílené materiály pouze v českém jazyce a to jednak formou sdílení článků spřátelené redakce, ale pouze od redaktorky, která je zároveň šéfredaktorkou na FASHION PAGE a také občas, zpravidla když se jedná o nějaký milník v životě stránky, článek který se nazývá: „FASHION PAGE FORUM: Podvečerní zamyšlení vydavatele.“ Také se snaží alespoň v omezené míře většinou formou obrazových reportáží uvádět takzvané FASHION TALK ROOM pořádané Czech Fashion Councilem uváděné velmi známou odbornicí na českou a světovou módou Olou Křížovou. Tyto FASHION TALK ROOMY se pořádají jednou za měsíc a Olo Křížová si tam zve vždy zajímavé hosty z oblasti módního průmyslu, ale nejen z něho.
I když mnoho čtenářů nezná pravý původ stránky FASHION PAGE, má ve vlastní zemi jistě nějakou oblíbenou stránku ve své mateřštině a tedy musí být FASHION PAGE, lepší, zajímavější a aktuálnější než domovské stránky a velké zavedené módní stránky. To znamená, že FASHION PAGE musí mít svojí vlastní obsah a tvář. 
Obsah se skládá jednak z periodicky opakujících módních událostí tedy Fashion Weeků, které se konají, vždy na jaře a na podzim, kdy se představují nové kolekce na novou sezónu, zpravidla jaro/léto a podzim/zima, ale ve světě v podstatě probíhá nějaký fashionweek každý den. Nejrespektovanější a také nejsledovanější jsou ale fashionweeky pod záštitou firmy Mercedes-Benz a ty se také tak nazývají Mercedes-Benz Fashion Weekend, vždy doplněný o místo konání. Tato místa jsou jednak hlavní města módy jako je New York, Paris, London, Milano. Kromě toho se také konají tyto weeky v Berlíně a v Sydney, ale i v Praze, ale ty už nejsou zpravidla tak sledované a také je ani nenavštěvují pro představení svých kolekcí ty velké hlavní značky a také jsou zpravidla doménou místních módních tvůrců a značek.
Instagramový profil FASHION PAGE.
FASHION PAGE – http://www.instagram.com/fashionpage.cz/ 
Instagramové dvojče FASHION PAGE bylo založeno dne 16. července 2014 a jeho milníky se dají shrnout takto. 10. listopadu 2014 500 followers neboli sledovatelů, tedy obdoba „I like“ u facebooku, 27. prosince 2014 900 sledovatelů a konečně 11. ledna 2015 1000 sledovatelů. Tedy zcela raketový nárůst. Za tímto nárůstem je především důsledná editační politika, Instagramové dvojče v podstatě přebírá materiál ze základní facebookové stránky FASHION PAGE.
Důležité je také vhodně doplňovat takzvané hashtagy. Hashtag je slovo nebo fráze označená znakem „#“ (tzv. křížek či hash). Význam slova označeného tímto symbolem je dnes chápán jako forma klíčového slova. Nejčastěji je využíván v informačních systémech k "jednoznačnému" označení článků, dokumentů nebo jejich částí, popřípadě klíčových, či podstatných slov. Krátké příspěvky na mikroblozích nebo na sociálních sítích mohou být označeny umístěním „#“ před významná slova.
Příklady takovýchto hastagů, které používá jak faceboková skupina, tak i stránka, ale také instagramový profil FASHION PAGE jsou například:
?#?CATWALK??????: & ?#?BACKSTAGE??????: 11 March 2015, Paris.
Miu Miu Autumn/Winter 2015-16 Ready-To-Wear by Miuccia Prada.
www.miumiu.comwww.instagram.com/miumiuPhotographer: Kevin Tachman.
www.BackstageAT.comwww.instagram.com/kevintachman?#?PFW??????, ?#?ParisFashionWeek??????.
?#?MiuMiu??????, ?#?MiucciaPrada??????.
?#?FashionDesigner??????, ?#?Designer??????, ?#?CreativeDirector??????.
?#?FashionModel??????, ?#?Fashion??????, ?#?Model??????.
?#?Photographer??????, ?#?KevinTachman??????.
K dnešnímu dni má instagramový profil pod názvem fashionpage.cz přes 4700 obrázků, okolo 1200 sledovatelů, jejichž počet ale každým dnem roste a stránka sleduje 7500 instagramových profilů. Proč sleduje tolik profilů, má jednoduché vysvětlení. Jednak každá módní značka má minimálně jeden svůj profil a módních značek jsou tisíce. FASHION PAGE sice sleduje jen asi 200 těch hlavních, ale každá značka má také svého kreativního ředitele, neboli hlavního designéra a ten má zpravidla svůj instagramový profil, ale nejvíce sledování pokrývají modelky, fotografové, stylisté, vlasový stylisté, lidé starající se o make-up. 
Celý tento systém je nastaven tak, že hlavní stránka FASHION PAGE edituje určitý vlastní materiál, nejčastěji ve formě obrazové reportáže či souboru snímků, který uvádí nějakou módní událost, jako jsou například přehlídka módní značky v rámci takzvaných Fashion Weeků, nebo editorial fotografa či modelky nebo modelky a fotografa najednou, ten je následně sdílen formou elektronického sdílení v profesní skupině FASHION PAGE. Potom je tento materiál upraven pro prezentaci na Instagramu, což znamená, že i když instagram umožňuje ořezávání obrázků do čtvercové podoby, FASHION PAGE se snaží zachovávat původní formát fotografií, což v praxi znamená, že všechny nečtvercové obrázky opatřuje černým okrajem, ať již je obrázek orientován na šířku či na výšku.

Autor: Petr Dolejš Koch | neděle 29.3.2015 18:40 | karma článku: 6,21 | přečteno: 435x
  • Další články autora

Petr Dolejš Koch

Proč se nikdy nemůžu dohodnout s komunisty.

Jen jsem se chtěl zeptat, jak vám je Češi, když všechny ty oslavy 100 let republiky vyžere Zeman s Babišem se svými nohsledy?

27.10.2018 v 16:38 | Karma: 21,94 | Přečteno: 700x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Autodafé, nad malým oligarchou.

Sám jsem asi dvakrát v životě také dělal pro někoho, kdo by se mě z dnešního pohledu nezdál být úplně košér, ale současné bití se v prsa mnohými umělci, mi připadá trochu směšné.

7.8.2018 v 13:07 | Karma: 19,69 | Přečteno: 892x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Traveling With My Canon.

Vlastnictvím fotoaparátu, nestává se člověk fotografem. Je pravda, že jsem si tento fotoaparát, původně pořídil na fotografování módy a módních přehlídek.

30.7.2018 v 16:20 | Karma: 10,87 | Přečteno: 279x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Co jsem proboha dělal na té demonstraci?

Ve středu jsem si zašel s jednou kamarádkou do KFC do Kaprovy ulice v Praze a když jsme vycházeli ven, řinul se proti nám dav lidí s nějakými transparenty.

16.3.2018 v 4:13 | Karma: 29,58 | Přečteno: 8938x | Diskuse| Politika

Petr Dolejš Koch

Změnit nejen politické prostředí, ale i firemní kulturu.

Kreativní ředitel v reklamní agentuře musí umět vymyslet koncepci pro komunikaci, pro televizní spot, sehnat lidi do týmu, který šlape a nehádá se, když je k tomu ještě režisér, musí zvládnout vše na place a v postprodukci,

23.1.2018 v 23:48 | Karma: 11,07 | Přečteno: 349x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Poslední varování před volbami II.

Nevím, jestli tento můj článek změní na poslední chvíli chování voličů, ale cítím jakousi morální povinnost toto varování napsat.

27.9.2017 v 15:22 | Karma: 20,10 | Přečteno: 1602x | Diskuse| Politika

Petr Dolejš Koch

Rozkaz zněl jasně: Sundejte Krndu.

V úterý 15.8. 2017, jsme se šli najíst s přítelkyní na Újezd do mexické restaurace, a protože Kampa je, co by kamenem dohodil, chtěl jsem jí ukázat, onu zmíněnou expozici o povodních a ejhle.

20.8.2017 v 22:28 | Karma: 24,15 | Přečteno: 1690x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Kterak Krnáčová zachránila Prahu.

Obdivuji místní politiky, kteří dovedou svojí fotku, lidově řečeno „vesrat", kamkoliv. Praha, sobota, 12.8. 2017, převážně oblačno, možnost srážek: 10%. Jdeme se s Alexem, opět proběhnout po parku Kampa a ejhle, koho nevidíme.

12.8.2017 v 20:24 | Karma: 33,89 | Přečteno: 1765x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Případ Ing. Karla Šlechtová.

Tak jsme zase na chvíli slavní. MotoGP v Brně, sledují venku ve světě, když tam přijede opravdová závodní elita, jinak si většina lidí myslí, že Brno je nějaký ostrov.

9.8.2017 v 10:58 | Karma: 35,56 | Přečteno: 3181x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Marketingový ředitel banky UniCredit, by měl dostat padáka.

Je mi docela jedno, kdo jezdí do Karlových Varů, v čase MFFKV, ukazovat svůj obličej, záda nebo prsa.

4.7.2017 v 10:45 | Karma: 24,34 | Přečteno: 1224x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Asi jsem se dostal k té čtvrté nahrávce!

Ještě teď, jsem z toho v šoku. Jak se to stalo? Jdu normálně do „střižny", jak teď stříhám ty klipy pro THE V.I.P. a oni tam asi zaměnili flash disc, a dali mi místo mého, jiný.

11.5.2017 v 18:29 | Karma: 24,62 | Přečteno: 1938x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Co pro nás má vláda dělat?

Vláda je ustavena, alespoň je tak tomu, v každé demokratické zemi, za několika účely. Měla by garantovat svým obyvatelům, kteří ostatně vládu platí ze svých nemalých daní, několik zásadních věcí.

10.5.2017 v 0:39 | Karma: 16,63 | Přečteno: 553x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Kauza Ondřej Vetchý spravedlivý.

Ondřej Vetchý (54) uspěl s žalobou na týdeník Spy v odvolacím řízení. Podle soudu dnes již zaniklý časopis pochybil, když před čtyřmi lety uvedl, že herec přišel na vyhlášení Českého lva s milenkou.

8.3.2017 v 1:09 | Karma: 24,04 | Přečteno: 1943x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio III.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.

22.9.2016 v 18:27 | Karma: 22,05 | Přečteno: 897x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio II.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.

20.9.2016 v 16:52 | Karma: 26,19 | Přečteno: 1249x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio I.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.

29.8.2016 v 17:57 | Karma: 25,75 | Přečteno: 1520x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Alexander The Great Arteniké obětí Speciesismu.

Kousek od údolí Divoká Šárka je taková louka, kde se rád Alex proběhne. A nedaleko vystavěli imperialisté ten svůj McDonald's. Když se Alexander proběhne, jdu si do McDonaldu dát jeden nápoj s mlékem.

30.7.2016 v 19:01 | Karma: 14,78 | Přečteno: 342x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Co chce český volič?

Český volič, obchodním jazykem konzument (příjemce) nabízeného produktu je ve volebním procesu klíčovou veličinou;

5.6.2016 v 11:47 | Karma: 13,92 | Přečteno: 442x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Bazárek na Kutnohorské.

Petr Čtvrtníček natočil kdysi pro Stream sitcom „Autobazar Monte Karlo". Pokud si myslíte, že je to komedie, velmi se mýlíte, je to čistá realita.

2.6.2016 v 12:02 | Karma: 17,64 | Přečteno: 1035x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Jsou umělci oprávněni vyjádřit svůj názor?

Vždy to začíná v podstatě banálním vyjádřením proneseným na některé kulturní akci. Někteří umělci, vyjádří svůj názor a jsou za to různými skupinami buď glorifikováni, či pranýřováni.

10.4.2016 v 21:01 | Karma: 21,96 | Přečteno: 1839x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com