Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Zdravím, psa nemám ,ale měl jsem tu čest s autorem bydlet v jednom domě .Pan Dolejš Koch  je složitá osoba ,je to člověk ,který se dostával do problémů téměř s každým nájemníkem v domě . Člověk ,který rád provokuje ,zřejmě nízké ego. Četl jsem jeho stránky a ani mě jeho příspěvky nepřekvapily. Pokud se chcete zasmát a dokreslit si profil autora ,tak si na webu najděte stránky ,,,,Petr Dolejš Koch ,, slibuji ,že po přečtení se zasmějete. Zapomeňte na to ,že se p.Kochovi jedná o psa !  :-)

0 0
možnosti
Foto

nevím proč, ale já z článku povýšení ani aroganci necítím. Koneckonců, když mi někdo poškrábe auto, tak jsem taky naštvaná a přála bych si, aby byl potrestán.:-/ Ani si nemyslím, že pánovi vadí pokérovaní jedinci, spíše že chtěl nějak dotyčného popsat. Kdyby měl sombréro, tak by to byl chlap v sombréru a neznamenalo by to, že mu vadí.  Já jsem už dvakrát v lese potkala chovatelku, která se nechává svými 6 chrty tahat na koloběžce lesními stezkami. Moji psi jsou navolno z důvodů:jsem kilometry od silnice ve vojenském újezdě o ploše 50 km2, pejsci jsou malí (x mops a buldoček), jsou to psi týraní a já je mám na socializaci. Učím je co to je procházka, když předtím neznali nic než kotec a beton. Nikdy na nikoho nezaútočili, spíše se počurají strachy, ale rádi z povzdálí oštěkávají jiné psy. V obou případech mi paní chovatelka řekla, že jsem BLBÁ . Nejde o to, která z nás je a není na vině, ale jak obě strany k problému přistoupí. A to je to, co mne naštvalo - že si  madam dovolí někoho osočit stylem: " no když jste blbá"...Není to o psech, je to o lidech.:-(

1 1
možnosti
JN

Souhlasím s vámi, je to především v lidech.

O vás prohlásila jiná pejskařka, že jste blbá. Totéž prohlašuje autor této slohové práce o každém, kdo mu nepochválí jeho pejska.

A to někteří pejskaři prohlašují, že soužití se zvířetem člověka formuje k lepšímu.

1 0
možnosti
Foto

Tak nevím, co si o vás myslet. Do diskuze ze zásady nelezete, jelikož jsme všichni blbci. Mínusy rozdáváte jak potrefenej, vaděj vám pokérovaný jedinci a váš pes je pravděpodobně bůh. Chlape, neměl byste provádět sociální kontakty spíš vy než váš ohař?

6 0
možnosti
Foto

;-D Krátké a výstižné R^

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že Vás chápu a chápu i kritiku ignorance těch, co se po útoku jejich psa na jiného psa chovají jako ignoranti. Na druhou stranu - jsem pochopila, že jste celý výjev pozoroval z pěti metrů. Znám daleko větší borce na rozhánění psích rvaček, než jsem já, ale naučila jsem se hmat, jak i dost velkého psa chytit za ušima a zafixovat tak, aby už nemohl útočit a byla jsem ho schopná alespoň podržet, než se majitel uráčí to začít řešit. A kupodivu takhle zvládnu alespoň podržet i věčně po něčem startující argentinskou dogu patřící jedné velmi staré paní. Udělá to své i s těmi majiteli, protože když vidí, že jim na toho jejich pejska někdo sahá, tak začnou reagovat. Já mám dva velmi malé psy, takže naštěstí nemám zase až takový problém s napadáním od větších psů - ti na ně prostě kašlou. Daleko výrazněji tedy vnímám majitele různých malých psů schopných na druhého psa zaútočit, běhajících volně a majitele si jich vůbec nevšímají. Případně dostávám při zásahu do rvačky pak rady, že mám pejsky nechat, aby si to vyřešili sami. Vždycky mám pak nutkání si od spolubydlící půjčit velkého černého hovawarta, jít do těch míst znovu a zjistit, zda i v tomto případě budou majitelé hlásit, že si to mají pejsci pořešit mezi sebou sami:) Na Parukářce jsem měla nedávno jeden drsný incident s yorkšírem:) Vystartoval po mém psu a zkusil ho narolovat pod sebe, což už jsem mu nedovolila. Docela legrace, až na to, že ten můj pes (kterého mám u sebe chvíli a na dožití) je o dvě kila lehčí, než ten york a už starší, takže mu ten pes stačil pohodit s plotýnkou - lekce jak pro mně, tak pro majitele, kteří si neuvědomili, že i tak malý pes může jinému ublížit. Nicméně byli pak vstřícní v dalších krocích:) K tomu výjezdu policistů - víte, jak precizní by to musela být práce, kdyby v tak frekventované čtvrti, jako je Praha 3 museli promptně vyjíždět ke každému napadení psa psem? :)

3 0
možnosti
JT

Alex je vas syn nebo taky jen pes ?

1 1
možnosti
ŠB

Takže se to stalo v místě určeném pro volný pohyb psů, pravda? Představa, že se mezi psy podobný konflikt nemůže stát je naivní, stejně jako iluze, že ke každému takovému "konfliktu" přiběhne policajt dřív, než "útočící" pes odběhne. Nevím, jak tohle chcete řešit. Mně mnohem víc vadí volně pobíhající psi na místech, na kterých to dovoleno není. A i na to policajti kašlou, ostatně stejně jako na pejskaře "bobkaře", kteří si nevím proč myslí, že nás ostatní baví vyhýbání se výkalům jejich čtyřnohých mazlíčků.

A příště méně vzteku, zloby, povýšenosti a arogance k druhým, vyznělo by to lépe ;-).

6 2
možnosti
AF

U nás jsou také místa pro volný pohyb psů, ale jsou do psi vychovaní a společné venčení probíhá v klidu .

Nemyslím si, že by byli zticha lidi, mezi jejichž psy, by přivedl majitel svého psa,

 který napadá ty ostatní .

0 0
možnosti
Foto

A kde je ta zeme zaslibena, kde psi jsou vychovani, lide jsou k sobe mili a chodni a uz dneska se maji lepe nez zitra?

2 0
možnosti
AF

Pane autore, dejte vědět , jak jste u Policie dopadl.

Tzv. " Psí otázka " je stále neřešena . Vídám to kolem sebe hodně často . 

Včera jsem u jednoho marketu viděla  3 ( tři ) velké psy !,  leželi volně u dveří před marketem, páníček nikde ... Když jsem si nakoupila a vyšla ven, psi už byli kolem své majitelky, která si svou smečku odváděla k autu. U toho auta byl její partner, potetovaný, měl na vodítku dalšího velkého psa / zjevně jiné povahy /. Kdyby každý pejskař nechával své psy volně, to by to asi dopadlo. U marketů / obchodů s potravinami /  se pohybuje hodně lidí, i dětí, a psí hygienu ? ani nemluvím... ! Ve výtahu si zase lidi mnohokrát denně vozí své veliké hafany venčit , společně s nimi odmítám výtahem jet / přitom si ho platím / , oni ale za násobně vyšší použití výtahu neplatí víc , že znečišťují chodby i výtah je jasné, ale víc za úklid taky neplatí ......

    Regulace psů a podmínky pro jejich přítomnost v bytových domech, by zasluhovala právní úpravy. Stejně tak , jako venku.

A výrazné postihy pro ty, kdož ignorují práva druhých .

2 5
možnosti
Foto

naopak novy obcansky zakonik dava vice svobody chovatelum psu, alespon co se jejich pritomnosti v bytovych jednotkach tyce. To co tu naznacujete Vy zavani regulaci, jako bych potreboval nejakej stempl od nejakeho urednika, abych mohl mit psa. To je preci hloupost.

Majitele psu v dome, kde je vytah si vytah tez plati, neplatite ho pro cely zbytek domu jen Vy sama. vetsi plemena maji vyrazne castejsi problemy s klouby a proto uz starsi psi velkych plemen ani nemohou po schodech chodit.

Volne lezici pes, ktery si nikoho nevsima je opravdu velkym bezpecnostnim rizikem.

A ja si naivne myslel, ze jsme narod 'pejskaru' ;-)

6 1
možnosti

Parukářka je prostor kde se schází svobodomyslní lidé. Jak chápu autorův článek, typ lidí které on nemá vůbec v lásce. Tak proč tam k čertu leze? Je to jedno z mála míst v Praze které má atmosféru pohody. A taková místa jsou prostě tvořena pohodovými lidmi. Ano, je tam určitý výskyt primitivů a pitomců. Ale je to prostě daň za svobodu. Nic není zadara.

Na Parukářce běhají psi volně. Občas tam na sebe zavrčí, občas do někoho vrazí a vylejou mu pivo, ale to spoluvytváří atmosféru tohoto místa.

Byli tam snahy "slušných občanů" jako je autor ty "hnusné feťáky kouřící trávu" vyhnat, ale naštěstí se to nepovedlo. A doufám, že nepovede.

Mimochodem, vzhledem k autorově postoji je otázka co se tam vlastně stalo. Klidně tam jeden čokl mohl kousnout druhého. Ale klidně to může být jen fabulace autora nesnášejícího tamnější osazenstvo.

4 4
možnosti
AF

Nesouhlasím s vámi. Ta výhrada autora se týká psů, nikoliv lidí. Každý majitel svého psa zná a podle toho se musí chovat. Nebo snad chcete říct, že díky atmosféře místa tam může pes pokousat kohokoliv ? Bez ohledu na atmosféru je to ignorace pravidel .I feťák se má chovat na veřejnosti slušně.

2 0
možnosti
KC

Já si nemyslím, že povinností policie je promptně řešit rvačky psů.

Policii máme k jiným věcem.. A na parukářku již dávno se psem nechodím, protože podobných nerozumných individuí, jako je autor článku a majitel  toho druhého psa, je tam stále více .

3 3
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com