Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Haha... s těmi xenofobními narážkami jste mi připomněl přítelova kamaráda. Je to velký aktivista a jednoho dne napsal na profil dlouhý líbesbríf, že si ihned maže všechny, kteří mají "like" na stránkách typu IVČRN. A že ti, kteří jsou tam "ze srandy" nebo "z recese" mu mají poslat soukromou zprávu.

S touto skupinou dávno nesympatizuji, přijímám jejich příspěvky už tak nějak pasivně (na hlavní zdi se mi už ani nezobrazují), takže jsem to neřešila. A protože jsem se odmítala zodpovídat člověku, který všude byl, všechno zná a všechno ví, ať jde o cokoli. Proto jsem se rozhodla mu ušetřit práci a smazala jsem si jej. Ten člověk teď vykládá, jak mi to nandal (nutno dodat, že si nepamatuju na žádný rasistický příspěvek, který bych napsala a o imigrantech se vyjadřuju zásadně neutrálně, jelikož z toho nemám ani dobré, ani špatné pocity. A koho zajímají moje subjektivní dojmy?)

Ale jinak. Když někoho prostě nepotřebuju v přátelích, nestýkám se s ním, nekontaktujeme se a sdílí něco, s čím kategoricky nesouhlasím, tak si ho prostě smažu a nedělám z toho haló. A ze sebe nedělám veledůležitého (teď mluvím o tom svém známém).

Cizí lidi si nepřidávám, maximálně pokud je znám z jiných aktivit (zájmové skupiny, blog), naštěstí nejsem ze školy tak dlouho, abych si nepamatovala, kdo je kdo. Nebo není. No a na výšce mám tolik spolužáků, že se v tom špatně orientuju. Ale orientuju! :D

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com