Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to jste s tím HGavlem hooodně přehnal, to je jenom Vaše fantazie. Prý "nejuznávanější politik v celém světě" ;-D;-D;-D

Vtipálku ...

0 0
možnosti

... s tím Havlem ... omluva za překlep, spíš nadklep

0 0
možnosti

J71a70r88a 28R61a19n64k

21. 11. 2015 18:25

Karma a jsem zvedva, jestli to projdeR^

0 0
možnosti

J47a71r74a 48R33a52n45k

21. 11. 2015 18:26

Predtim dva slusne prispevky neprosli, tak nevim, co se deje8-o

0 0
možnosti

J14i89r34i 91V18r50a45b88e26c

21. 11. 2015 16:14

Radsi tu kocku na hrad ,nez co tam je ted .Horsi to nejde !!

2 1
možnosti

Vaše glorifikace Havla je směšná pro ty, kdo se s ním znali. Ovšem ti zatím i s panem Cibulkou mlčí.

1 3
možnosti

vite, co je nejvetsi problem? ja mohu klidne zemanovi rici, ze je vulgarni a mstivy lhar, rusky agent a cesky vlastizradce v jednom, mocichtiva, estebaky  a predlistopadovymi komunisty obklopena kreatura - lec on mi muze rici: ano, takovy jsem a nikdy jsem ani nepredstiral, ze jsem necim jinym, ale podivej se , kam jsem to dotahl: z nuly na poslance, predsedu cssd, predsedu vlady a nakonec presidenta.  a podivej se kam to dotahli ti, kteri se snazili byt slusni, mandler, kroupa, battek....kolik je takovych zapomenutych jmen. a podivej se na me protihrace, sobotku, kalouska, fialu, belobradky... jsou to nuly kazdy jednotlive i vsichni dohromady, sleduj, jak si s nimi delam, co uznam za vhoden. a uvedom si, ze tim vsim jsem se stal zcela legalne rozhodnou vetsinou volebnich hlasu. cesky volic proste takove  politiky, jako jsem ja,   chce. takze nakonec, proc bych mel byt jiny.

3 1
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com