Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ
Foto

Pane Zářecký,

udělám velikou vyjímku a odpovím Vám. A berte to tak, že Vás nechci jakkoliv dehonestovat. U svého bloku mám upozornění, že tento blog je určen především pro čtenáře s přiměřenou inteligencí a že případní diskutující se drží tématu a zdrží se invektiv. To jste nedodržel, ale to mi ani tak nevadí. Nejste jediný. Vy jste totiž typická ukázka člověka, který nedělá nic jiného, než píše podobné bláboly pod každý článek, na který narazí. Jako vydavatel, tento problém musím také občas řešit, i když moje média jsou jednak v angličtině, takže tam byste se asi moc se svými poznámkami neuplatnil, protože anglicky předpokládám neumíte a taky na módní server, maximálně občas zavítá nějaký odpůrce hubených modelek či kožešin. Tímto tématem, možná typicky českého fenoménu, se spíše pro kolegy vydavatele, plánuji už dlouho zabývat.

Ještě pár poznámek na konec. Před tímto symbolem "?", což je otazník se zpravidla mezera nedělá a musím Vám sdělit, že skutečně bohatí lidé se nemají potřebu ukazovat na nějaké "milionářské párty". Ti mí přátelé, co tam byli a co by mě tam jistě rádi pozvali, tam byli pracovně, protože banka UniCredit je jeden z partnerů filmového festivalu. Ale protože dobře vědí, že navštěvuji od jisté doby pouze profesní akce, ani mě s tím neobtěžovali, nebo možná ano, ale mezi tou záplavou ostatních pozvánek někam zapadla. Musím Vám ještě říci, že jsem byl často sám organizátor podobných a mnohdy daleko větších a nákladnějších akcí, ale vždy jsem dbal na to, aby nikoho zbytečně neobtěžovali.

Výraz dehonestovat můžete chápat ve smyslu: ponižovat, urážet, snížit význam, vážnost něčeho, znevážit, zlehčit, pomlouvat.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS