Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pohádka pošťácká.

Občas se smutkem pozoruji, když mi pošťačka na pobočce kam chodím, s prosebným pohledem nabízí nějaký výherní los či nějakou jinou službu.

Těch pár pošťaček, mě za ta léta už dobře zná, takže ví, že jsem si tam nikdy los, ani nic podobného nekoupil. Asi změním názor a vám vysvětlím proč. Původně jsem si myslel, že zvaní hostů do internetové televize DVTV slouží k tomu, aby se v případě nějakého zvlášť palčivého problému, odpovědný státní úředník, takzvaně nachytal na švestkách. Jak jsem se mýlil. Ale prohlédl jsem to až ve chvíli, kdy si generálního ředitele České pošty Martina Elkána, pozval moderátor Filip Horký.
Protože zmíněný ředitel nikdy přímo neodpověděl na přímo položenou otázku, pochopil jsem, že jde pouze o záznam výroku, ať již pravdivých či nepravdivých zmíněného ředitele pošt a že na švestkách se bude nachytávat, až mnohem později. Jistě, zpovídat pana generálního ředitele, například Martin Veselovský či Daniela Drtinová, tak se na něj při evidentně lživé odpovědi bude Veselovský dívat tím svým zkoumavým pohledem a Drtinová do něj bude šťourat. Ale to v této fázi není potřeba. Na ten záznam těch odpovědí, aniž bych snižoval schopnosti moderátora, stačí Filip Horký.
A teď jde o to, protože přítomný ředitel pošt ví, že musí mlžit, neodpovídat přímo na položené otázky, či popřípadě rovnou lhát. My také víme, že mlží, neodpovídá přímo na položené otázky, či popřípadě rovnou lže. Buď mu to je jedno, protože jeho manažerský plat je tak vysoký, že zahrnuje i tu nepřímou povinnost mlžit, neodpovídat či lhát, nebo má tak vysoký zlatý padák, to znamená, že když odejde tak je mu to celkem jedno a každý den strávený na této pozici je k dobru, či má za sebou někoho, že v případě, že bude opravdu muset odejít, mu nějaké místečko ve státní správě přeci jenom najde.
Zmíněný ředitel je ale celkem mladý, tak mě zajímá, kde se podobné rétorice, kterou mistrně ovládali dříve komunističtí představitelé přišel. Na komunistu byl před převratem ještě hodně mladý a nepředpokládám, že navštěvoval VUML, což byla Večerní univerzita marxismu-leninismu, kde se učilo mlžit a lhát jako když tiskne. O studu zmíněného generálního ředitele že lže, nebudeme vůbec uvažovat. 
Ale protože ministr vnitra Milan Chovanec, který ho jmenoval do funkce je plus mínus stejný ročník, už je mi jasné odkud vítr vane. Vyrostla nám tady nová generace lidí typu, kam vítr tam plášť, jen namátkou bych připomněl jakou roli měl po posledních volbách Milan Chovanec, při pokusu sundat svého stranického šéfa Bohuslava Sobotku.
Takže nám v klidu budou lhát, my víme že lžou, oni vědí, že my víme, že lžou a my s tím nakonec nic neuděláme. Ale je dobře, že tady existuje nějaké médium, které ty povídačky takto pečlivě zaznamenává, protože to se bude ještě jednou hodit. 
A o ty nešťastné pošťáky tady vlastně vůbec nejde, protože si asi někdo dohodl, že když to prodávání losů je pro Českou poštu tak výhodné, protože si to asi někdo s těmi firmami výhodně dohodl, a jistě při tom pro žádného manažera České pošty nešla malá domů.
Takže budeme muset dále snášet ty prosebné pohledy pošťáků, abychom si koupili los, či nějakou podobnou s poštovními službami nesouvisející blbost, protože jak se sám pan ředitel vyjádřil, v zahraničí je to běžné. Ale protože je to Pohádka pošťácká, tak to opět berte jako pohádku a nakonec vše dobře dopadne a pokud nepomřeli kradou dodnes.
http://video.aktualne.cz/dvtv/petina-postaku-bez-casti-platu-i-kvuli-losum-asi-neplni-plan/r~ab37e790e15e11e5a8d7002590604f2e/

Autor: Petr Dolejš Koch | sobota 5.3.2016 14:47 | karma článku: 22,90 | přečteno: 966x
  • Další články autora

Petr Dolejš Koch

Proč se nikdy nemůžu dohodnout s komunisty.

Jen jsem se chtěl zeptat, jak vám je Češi, když všechny ty oslavy 100 let republiky vyžere Zeman s Babišem se svými nohsledy?

27.10.2018 v 16:38 | Karma: 21,94 | Přečteno: 700x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Autodafé, nad malým oligarchou.

Sám jsem asi dvakrát v životě také dělal pro někoho, kdo by se mě z dnešního pohledu nezdál být úplně košér, ale současné bití se v prsa mnohými umělci, mi připadá trochu směšné.

7.8.2018 v 13:07 | Karma: 19,69 | Přečteno: 892x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Traveling With My Canon.

Vlastnictvím fotoaparátu, nestává se člověk fotografem. Je pravda, že jsem si tento fotoaparát, původně pořídil na fotografování módy a módních přehlídek.

30.7.2018 v 16:20 | Karma: 10,87 | Přečteno: 279x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Co jsem proboha dělal na té demonstraci?

Ve středu jsem si zašel s jednou kamarádkou do KFC do Kaprovy ulice v Praze a když jsme vycházeli ven, řinul se proti nám dav lidí s nějakými transparenty.

16.3.2018 v 4:13 | Karma: 29,58 | Přečteno: 8938x | Diskuse| Politika

Petr Dolejš Koch

Změnit nejen politické prostředí, ale i firemní kulturu.

Kreativní ředitel v reklamní agentuře musí umět vymyslet koncepci pro komunikaci, pro televizní spot, sehnat lidi do týmu, který šlape a nehádá se, když je k tomu ještě režisér, musí zvládnout vše na place a v postprodukci,

23.1.2018 v 23:48 | Karma: 11,07 | Přečteno: 349x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Poslední varování před volbami II.

Nevím, jestli tento můj článek změní na poslední chvíli chování voličů, ale cítím jakousi morální povinnost toto varování napsat.

27.9.2017 v 15:22 | Karma: 20,10 | Přečteno: 1602x | Diskuse| Politika

Petr Dolejš Koch

Rozkaz zněl jasně: Sundejte Krndu.

V úterý 15.8. 2017, jsme se šli najíst s přítelkyní na Újezd do mexické restaurace, a protože Kampa je, co by kamenem dohodil, chtěl jsem jí ukázat, onu zmíněnou expozici o povodních a ejhle.

20.8.2017 v 22:28 | Karma: 24,15 | Přečteno: 1690x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Kterak Krnáčová zachránila Prahu.

Obdivuji místní politiky, kteří dovedou svojí fotku, lidově řečeno „vesrat", kamkoliv. Praha, sobota, 12.8. 2017, převážně oblačno, možnost srážek: 10%. Jdeme se s Alexem, opět proběhnout po parku Kampa a ejhle, koho nevidíme.

12.8.2017 v 20:24 | Karma: 33,89 | Přečteno: 1765x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Případ Ing. Karla Šlechtová.

Tak jsme zase na chvíli slavní. MotoGP v Brně, sledují venku ve světě, když tam přijede opravdová závodní elita, jinak si většina lidí myslí, že Brno je nějaký ostrov.

9.8.2017 v 10:58 | Karma: 35,56 | Přečteno: 3181x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Marketingový ředitel banky UniCredit, by měl dostat padáka.

Je mi docela jedno, kdo jezdí do Karlových Varů, v čase MFFKV, ukazovat svůj obličej, záda nebo prsa.

4.7.2017 v 10:45 | Karma: 24,34 | Přečteno: 1224x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Asi jsem se dostal k té čtvrté nahrávce!

Ještě teď, jsem z toho v šoku. Jak se to stalo? Jdu normálně do „střižny", jak teď stříhám ty klipy pro THE V.I.P. a oni tam asi zaměnili flash disc, a dali mi místo mého, jiný.

11.5.2017 v 18:29 | Karma: 24,62 | Přečteno: 1938x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Co pro nás má vláda dělat?

Vláda je ustavena, alespoň je tak tomu, v každé demokratické zemi, za několika účely. Měla by garantovat svým obyvatelům, kteří ostatně vládu platí ze svých nemalých daní, několik zásadních věcí.

10.5.2017 v 0:39 | Karma: 16,63 | Přečteno: 553x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Kauza Ondřej Vetchý spravedlivý.

Ondřej Vetchý (54) uspěl s žalobou na týdeník Spy v odvolacím řízení. Podle soudu dnes již zaniklý časopis pochybil, když před čtyřmi lety uvedl, že herec přišel na vyhlášení Českého lva s milenkou.

8.3.2017 v 1:09 | Karma: 24,04 | Přečteno: 1943x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio III.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.

22.9.2016 v 18:27 | Karma: 22,05 | Přečteno: 897x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio II.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.

20.9.2016 v 16:52 | Karma: 26,19 | Přečteno: 1249x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Snažší dovézt zbraňový systém, než jedno cabrio I.

V neděli mi ho odtáhli z prázdného parkoviště, nějací kluci od Městské policie, mluvil jsem na ně, ale než jsem sjel dolů, zmizeli jako malí kluci, svědků mám bambilión.

29.8.2016 v 17:57 | Karma: 25,75 | Přečteno: 1520x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Alexander The Great Arteniké obětí Speciesismu.

Kousek od údolí Divoká Šárka je taková louka, kde se rád Alex proběhne. A nedaleko vystavěli imperialisté ten svůj McDonald's. Když se Alexander proběhne, jdu si do McDonaldu dát jeden nápoj s mlékem.

30.7.2016 v 19:01 | Karma: 14,78 | Přečteno: 342x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Co chce český volič?

Český volič, obchodním jazykem konzument (příjemce) nabízeného produktu je ve volebním procesu klíčovou veličinou;

5.6.2016 v 11:47 | Karma: 13,92 | Přečteno: 442x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Bazárek na Kutnohorské.

Petr Čtvrtníček natočil kdysi pro Stream sitcom „Autobazar Monte Karlo". Pokud si myslíte, že je to komedie, velmi se mýlíte, je to čistá realita.

2.6.2016 v 12:02 | Karma: 17,64 | Přečteno: 1035x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Jsou umělci oprávněni vyjádřit svůj názor?

Vždy to začíná v podstatě banálním vyjádřením proneseným na některé kulturní akci. Někteří umělci, vyjádří svůj názor a jsou za to různými skupinami buď glorifikováni, či pranýřováni.

10.4.2016 v 21:01 | Karma: 21,96 | Přečteno: 1839x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com