Asi jsem se dostal k té čtvrté nahrávce!

Ještě teď, jsem z toho v šoku. Jak se to stalo? Jdu normálně do „střižny", jak teď stříhám ty klipy pro THE V.I.P. a oni tam asi zaměnili flash disc, a dali mi místo mého, jiný.
Andrej Babiš

Příjdu domů a chci si to pustit, jak to sestříhali a co jsem tam slyšel, mě vážně podrazilo kolena. Ještě teď, se z toho nemůžu vzpamatovat, napřed si to celé poslechnu a přinesu Vám víc informací, ale co jsem tam zatím slyšel, je vážně síla. A rovnou říkám, že tam zaznělo to slovo „Agrofert". A taky tam zaznělo spousty jmen, které byste teda ani náhodou netipovali.
Tak, jsem si to poslechl, už je to mimochodem v éteru a teď to uslyší celý národ.
Takže, co jsem na tom zaměněném flash discu našel. Je tam jedna audio nahrávka a na ní je, normálně slyšet, hlasem Tomáše Hanáka, jak vyslovuje postupně tato jména: Xindl X, Richard Müller, Aneta Langerová, Mňága a Žďorp, No Name, PSH, Sto zvířat, Tomáš Klus, Lenka Dusilová & Baromantika, Divadlo Sklep, Na stojáka Ester Kočičkové, Karla Hynka & Co., Květy, Kurtizány z 25. Avenue, Kašpar, Divadlo v Dlouhé, Michal Pavlíček & Monika Načeva, Dáda Patrasová, Katarzia, Děda Mládek Illegal Band, Circus Brothers, Chantal Poullain, Pio Squad, Krucipüsk, N.O.H.A. – DJ Set, Cocotte Minute, Mydy Rabycad, Skyline. 
A potom to přišlo, opravdu jsem to tam slyšel. Ústy Tomáše Hanáka, ano toho, který teď zavírá tu svojí restauraci.
Tak, těmito ústy zaznělo, nevymýšlím si. Zaznělo tam: „Za podpory Nadace Agrofert." 
Takže bych moc, moc poprosil naši hudební scénu, aby byla ve svých názorech konzistentní. To znamená, když někde prohlašuje, ať odstoupí Andrej Babiš a má ho za zlosyna, tak ať od něj, nebo od jeho nadace, prašť jako uhoď, nebere prachy, byť prostřednictvím učinkování na nějakém festivalu.
Protože, to se potom zařadí po boku, toho malýho smradlavýho skorozpěváka, se kterým, se nikdo, nechce z Vás bavit a děláte si z něho jenom srandu. Ale, asi právem.
Mě, by tedy osobně, dělalo problém to slovo, vzhledem k dnešní situaci, vůbec vyslovit, ale chápu, že sponzorské smlouvy, jsou sponzorské smlouvy a musí se dodržovat. A prachy od nadace, jsou prachy od nadace. A je mi také jasné, že s tím, mnozí tito jmenovaní umělci, asi nemají nic společného.

Autor: Petr Dolejš Koch | čtvrtek 11.5.2017 18:29 | karma článku: 24,62 | přečteno: 1938x