Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Antipřání Ježíškovi.

Milý Ježíšku,  letos mi nic nedávej – už zase všechno skoro mám – ale moc bych si přál, abys mi omezil počet spamů, co mi přicházejí na moji elektronickou poštu.

Pořád mi píše Jarmila, Vilém, Veronika, Andrea i Hynek, tykají mi a tvrdí, že mi pomůžou při potížích s vypadáváním vlasů a s erekcí. Přitom obojího mám nadbytek. Ještě mi nabízejí pomoc při nadváze, a že mi výhodně půjčí. Opravdu nechci po jejich kúře a půjčkách zchudnout.
Potom mi ještě omez přísun nic nechápajících byrokratů a neuvěřitelných blbů co si myslí, že mi něco namluví, či mi vnutí svůj názor. To se nestalo ani za minulých mocipánů a těmto amatérům se to těžko povede.
Taky by neškodilo, kdyby ubylo počet špatných zpráv v médiích. To, že tady v Čechách žijí rasisté a xenofobové, vím už dávno, a že by nám neškodilo přijmout pár těch běženců a dokázat, že jsme normálně myslící lidé, protože jinak hrozí, že právě ti odpůrci uprchlíků jednou sami vymřou.
U sousedů to už pochopili a nejen že si jich pár desítek tisíc sami přijali, ale ještě se o ně dovedou celkem důstojně postarat. Nevím, jak si s tím poradíš, nevím, jestli je můžeš taky omezit, když už jsou tak omezeni.
Ještě bys mohl omezit ty lidi, co si pořídí loveckého psa, potom udělají dojemnou fotografii – což u výmarských ohařů není složité, protože oni se pořád tváří zbědovaně – a poté ho prodávají na inzerát doplněný o dojemnou historku, jak jim půlka rodiny náhle onemocněla, druhá vymřela na kurděje, ač moře široko daleko není, a že se tudíž o něho nemohou nadále starat. Já se starám už skoro tři roky o psa, který ani nebyl můj, a jde to.
Možná bys taky mohl omezit přísun špatných děvčat v mém okolí, nebo alespoň vysvětlit těm dobrým, že já nejsem ten špatný. To je hodně komplikované, no prostě už mi jenom přihrávej ty dobré, o zbytek se postarám sám.
Já ti zase slíbím, že budu na lidi o trochu víc hodný, a nebudu je pořád peskovat za to, že nedodržují základní hygienické návyky, pravidla slušnosti a dopravní předpisy. Ale víš sám, jak se dovedu těžko udržet, i když si někdo myslí, že se dá na mně dříví štípat.
Dlouho dá, ale ani já nikdy sám nevím, kdy mi to začne být už nepříjemné a jako správný býk…vždyť víš. Snad mě něco ještě napadne, O dárky se postarám jako každý rok sám.
Petr.

Autor: Petr Dolejš Koch | pondělí 12.10.2015 18:02 | karma článku: 9,84 | přečteno: 626x
  • Další články autora

Petr Dolejš Koch

Proč se nikdy nemůžu dohodnout s komunisty.

Jen jsem se chtěl zeptat, jak vám je Češi, když všechny ty oslavy 100 let republiky vyžere Zeman s Babišem se svými nohsledy?

27.10.2018 v 16:38 | Karma: 21,94 | Přečteno: 700x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Autodafé, nad malým oligarchou.

Sám jsem asi dvakrát v životě také dělal pro někoho, kdo by se mě z dnešního pohledu nezdál být úplně košér, ale současné bití se v prsa mnohými umělci, mi připadá trochu směšné.

7.8.2018 v 13:07 | Karma: 19,69 | Přečteno: 892x | Diskuse| Společnost

Petr Dolejš Koch

Traveling With My Canon.

Vlastnictvím fotoaparátu, nestává se člověk fotografem. Je pravda, že jsem si tento fotoaparát, původně pořídil na fotografování módy a módních přehlídek.

30.7.2018 v 16:20 | Karma: 10,87 | Přečteno: 279x | Diskuse| Cestování

Petr Dolejš Koch

Co jsem proboha dělal na té demonstraci?

Ve středu jsem si zašel s jednou kamarádkou do KFC do Kaprovy ulice v Praze a když jsme vycházeli ven, řinul se proti nám dav lidí s nějakými transparenty.

16.3.2018 v 4:13 | Karma: 29,58 | Přečteno: 8938x | Diskuse| Politika

Petr Dolejš Koch

Změnit nejen politické prostředí, ale i firemní kulturu.

Kreativní ředitel v reklamní agentuře musí umět vymyslet koncepci pro komunikaci, pro televizní spot, sehnat lidi do týmu, který šlape a nehádá se, když je k tomu ještě režisér, musí zvládnout vše na place a v postprodukci,

23.1.2018 v 23:48 | Karma: 11,07 | Přečteno: 349x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Sluší se, aby zaměstnanec věděl, proč je propouštěn, řekl Juchelka

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  20:19

Přímý přenos Poslanci se přeli o změnu zákoníku práce. Opozici se ho nepodařilo vrátit vládě k přepracování....

Na Plzeňsku hořela hala sklárny, oheň zasáhl třetinu střechy

2. května 2024  18:22,  aktualizováno  20:15

V Heřmanově Huti na severním Plzeňsku hořelo v areálu sklárny. Podle informací iDNES.cz od hasičů,...

Trump se vidí jako disident, soud je pro něj marketingová sklizeň, tvrdí expert

2. května 2024

Premium Pokud dojde na televizní debatu Donalda Trumpa a Joea Bidena, jako jednoznačný vítěz z ní vzejde...

Vlak bez strojvůdce ujel několik kilometrů, pak vykolejil. Řítil se stovkou

2. května 2024  14:51,  aktualizováno  19:55

Na železniční trati mezi obcemi Čisovice a Měchenice v okrese Praha-západ vykolejil vlak. V...

  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com