Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Jsem šťastný,že už nejsem pošťák.A stydím se za vedení ČP.A nejvíc je mi líto děvčat za přepážkami i doručovatelek.To jsme to dopracovali...:-(

0 0
možnosti
PK

Prý na tom vydělají 200 melounů - tržby či nějak vykonstruovaný zisk? Když při vyplácení důchodu žadoní o koupi losu, novin, nelíbí se mi to. Dělají to pošťáci i v Rakousku či v podobných končinách?

0 0
možnosti
LN

...ta na tohle nejsem dostatečně psychicky vykarosován....

0 0
možnosti
Foto

Také je mi těch pošťaček líto...Když pominu losy a Krtečka, prodávají též pojištění a podobné produkty.

A musím říct, že se mi tento podomní prodej (mají ho v náplni práce i listonošky) zdá podniku se státní účastí nedůstojný.

3 0
možnosti
Foto

Ano tak to bylo, tak to je a tak to bude dokud tu bude stát. Chyba není v lidech, ale v systému. Jsou lidé, kteří tento systém prohlédnou a rychle se přisají k potrubím skrz které protečou miliardy korun a jsou lidé, kteří se nechají okrádat, aby ten tok miliard, se kterými si ta parazitická kasta může dělat prakticky co chce, nevyschl. Česká pošta je jen takový malý ostrůvek státního pokrytectví.

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Kreativní ředitel, režisér, textař, vydavatel. https://koch.cz
Producent, hudební skladatel, zpěv, sólová kytara, harmonika v hudební skupině THE V.I.P™. https://theviptm.com