Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdá se, že je Vám Krnáčová sympatická stejně jako mně.

Tzn. vůbec. :-)

0 0
možnosti
Foto

Prakticky, nevím o koho jde, dočetl jsem si to až na tom panelu, ale cpát svojí fotku kamkoliv, jen z titulu své současné funkce, je zcela příznačné pro současnou mocenskou garnituru.

0 0
možnosti

Ale ona pani primatorka opravdu o cistotu a vzhled Prahy dba. Posledne jsem ji videl na fotce s kbelikem a hadrem, jak smyva nejaka provokujici hesla na vylohach Antify. Kdyby stejnou iniciativu projevila ke vsem posprejovanym budovam v Praze, tak bych se nemusel za vzhled naseho hlavniho mesta stydet.

2 0
možnosti

Kdybyste trochu sledoval dění, věděl byste, že ty dětské atrakce asi mají souvislost s Dnem pro rodinu http://denprorodinu.eu/. Zde je uvedeno i kdo akci sponzoruje - takže další zbytečný dotaz ve Vašem textu. Panely s fotkami z povodní jsou perfektní, že na jednom z nich současná primátorka jsem si ani nevšiml. ( Podobná pěkná panelová expozice je na Náměstí Jiřího z Poděbrad - téma protektorát a heydrichiáda ).

V žádném případě nechci tímto textem hájit současné vedení Prahy. Ale jak ve svém profilu žádáte o věcnost, slušnost a inteligenci čtenářů a vlastní článek mi připadá přímým protikladem, mne trochu rozhodilo :-(

1 1
možnosti
Foto

Ano, jistě, ale že jde o akci, Den pro rodinu, by musel náhodný návštěvník Kampy, dlouho pátrat. Fakt, že si vedle postavila Městská policie hl. m. Prahy svoje panely, a zvýšený počet policistů a to na vstupu a výstupu z parku, které jsem jako dlouholetý návštěvník Kampy dlouho nezaznamenal, by mohla leckoho zmást, že jde o akci pořádanou právě Městskou policií hl. m. Prahy. To srovnání s Protektorátem Čechy a Morava jsem nepoužil náhodně. A vy buďte zase korektní a uznejte, že současná mocenská garnitura je mistrem v oblbování lidí a cpaní svých představiletů kamkoliv, viz. „Případ Ing. Karla Šlechtová." na MotoGP v Brně. Nemám nic proti panelům z povodní, ale nevím proč, na nich tak výrazně participuje, právě současná primátorka. Stačila by malá fotka, někde dole v rohu, jako měl radní Ivan Solil, na druhé straně panelů a úvodní fotografie, by měla více vyjadřovat o jakou expozici jde. Pár takových akcí, mám za sebou a Vy jistě uznáte, že fotografie primátorky, byla zbytečně velká a možná úplně zbytečná.

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS